جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

«میشل عون» پایداری مردم غزه را ستود

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 371753
رئیس «جریان ملی آزاد» لبنان با تمجید از پایداری مردم غزه در رویارویی با حملات دشمن صهیونیستی تاکید کرد تحولات غزه در راستای از بین بردن هویت فلسطینی و کوچاندن مردم از فلسطین اشغالی است.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از «العهد» خبر داد، رئیس جریان آزاد ملی لبنان و نامزد احتمالی جلسات انتخاب رئیس جمهور جدید این کشور پس از جلسه هفتگی فراکسیون «تغییر و اصلاح»‌ پارلمان گفت: آنچه برای مسیحیان عراق توسط گروهک «داعش» روی می‌دهد، به دنبال از بین بردن حضور مسیحیان است.

وی با اشاره به تحولات جاری در عراق و فلسطین افزود: با از بین بردن حضور مسیحیان و فلسطینیان (در عراق و فلسطین)، قومیت عربی نیز از بین می‌رود و این گونه است که در آن صورت «اسرائیل» در تثبیت اعتراف به یهودی بودنش پیروز خواهد شد.

این رهبر مسیحیان مارونی لبنان با تمجید از پایداری و مقاومت ملت فلسطین در نوار تحت محاصره غزه در رویارویی با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی گفت: تحولات غزه در راستای از بین بردن هویت فلسطینی و کوچاندن و آواره ساختن بقایای ملت فلسطین در فلسطین اشغالی است.

وی با اشاره تداوم خلأ سیاسی در کشورش با تاکید بر اینکه برخی‌ها سعی در به فراموشی سپردن منشورهای ملی درباره انتخاب رئیس جمهور هستند، افزود: آنجه برای ما مهم است، اصلاح قوانین انتخاباتی ریاست جمهوری و پارلمانی است.

عون، هراس از طرح اخیرش درباره انتخاب مستقیم رئیس جمهور توسط مردم را ترس ناموجه خواند و افزود: موضوع احترام به معاهده طائف و یا خروج از آن چه مشکلی دارد؟ انتخاب مستقیم رئیس جمهور توسط مردم چه مشکلی دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *