سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

انتقاد وزارت دفاع روسیه از رسانه‌های غربی

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 461753
وزارت دفاع روسیه ضمن اشاره به شفاف کاری مسکو در نمایش عملیات هوایی علیه داعش ، رسانه‌های غربی را متهم به تحریف فیلم‌های منتشر شده در این زمینه نمود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، وزارت دفاع روسیه امروز (چهارشنبه) ضمن اشاره به شفاف کاری مسکو در نمایش تصاویر و فیلم‌های عملیات هوایی علیه داعش ، رسانه‌های غربی را متهم به تحریف فیلم‌های منتشر شده در این زمینه نمود و اعلام کرد، رسانه‌های غربی اغلب فیلم‌های حملات هوایی روسیه در سوریه را دستکاری می‌کنند و این به دلیل فقدان همکاری اطلاعاتی در این زمینه است.
 
به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وزارت دفاع روسیه با تاکید بر شفافیت عملیات ضد تروریستی روسیه در سوریه اعلام داشت: «امروز ما تنها ارتشی در جهان هستیم که ضربه زدن به اهداف خرابکاران با بمب‌های ویژه دقیق از سوی جنگنده‌ها و کشتی‌های روسی را نمایش داده‌ایم. در نقطه مقابل و در بهترین حالت سخنان اندکی را از سوی مقام‌های رسمی ائتلاف آمریکا درباره دستاوردهای عملیات هوایی روسیه علیه داعش شنیدیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *