پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تغییر شیوه برگزاری نشست‌خبری سخنگوی دولت

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 411154
سخنگوی دولت از برگزاری شیوه جدید نشست‌های خبری‌اش از سال آینده خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست مشترک شورای اطلاع‌رسانی دولت و شورای هماهنگی رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرائی از تغییر در نحوه برگزاری برنامه‌های نشست خبری سخنگوی دولت در سال جدید خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع در خصوص همه مسائل از جمله عملکرد دولت و ایجاد وحدت رویه در موضع‌گیری‌ها، از ایجاد تغییر در نحوه برگزاری نشست‌های خبری خود در سال جدید خبر داد و گفت: از آغاز سال ۹۴، جلسات نشست خبری سخنگوی دولت منحصر به روزهای چهارشنبه و بعد از جلسه هیئت وزیران نخواهد بود، بلکه از این پس نشست‌های خبری، در روز سه‌شنبه هر هفته توسط دبیرخانه شوای اطلاع‌رسانی دولت برگزار خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه از سال جدید ساعات مشخصی را با هماهنگی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت به این امر اختصاص خواهد داد، افزود: براساس رویه جدید، بنده در روزهای سه‌شنبه در دفتر سخنگوی دولت مستقر خواهم بود و مطالب و گزارشات دستگاه‌های مختلف را جمع‌بندی کرده و برای انعکاس در نشست خبری آماده خواهم کرد.

نوبخت با بیان اینکه در سال آینده احتمالا سوای از نشست‌های خبری، جلسات دوره‌ای با جمعی از اصحاب رسانه خواهد داشت، از رؤسای مراکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرائی و اصحاب رسانه درخواست کرد تا سخنگو و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت را در انعکاس به‌موقع و دقیق اخبار و عملکرد دولت به مردم و افکار عمومی کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *