سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

مقصد بعدی سفراستانی دولت مشخص شد

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 376253
استاندار زنجان با اشاره به پیشنهاد ارائه شده به رئیس جمهور برای سفر به استان گفت: این سفر در اواخر شهریور و یا اوایل مهر ماه انجام می‌شود.
به گزارش جهان، جمشید انصاری امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به چند فعالیت به ثمر رسیده در استان زنجان اظهار داشت: تعیین تکلیف نیروگاه‌های شماره یک و دو از جمله این فعالیت‌ها‌ست‌.

وی با اشاره به تصویب احداث سه نیروگاه در زنجان طی سفر رئیس جمهور وقت به استان زنجان در سال ۸۵ اضافه کرد: این نیروگاه‌ها برای تولید ۲ هزار مگاوات برق و برای حل محدودیت‌های موجود در این حوزه مصوب شده‌اند.

نماینده عالی دولت در استان زنجان به کسری برق موجود در شهرک‌های صنعتی استان اشاره و تصریح کرد: با بررسی انجام شده دلیل عدم عملیاتی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور وقت نبود بانک عامل شناسایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه مشکل تامین اعتبار برای نیروگاه‌های شمار یک و ۲ زنجان حل شده است، بیان داشت: اعتبار مورد نیاز این نیروگاه‌ها به ترتیب از صندوق توسعه ملی و فاینانس چینی تامین می‌شود.

انصاری حمایت وزارت نیرو برای پیشبرد امور در احداث نیروگاه‌های تامین اعتبار شده را اصل دانست و ادامه داد: سعی می‌شود این نیروگاه‌ها با حضور وزیر کلنگ‌زنی شوند.

وی مجموع اعتبارات مورد نیاز برای احداث دو نیروگاه شمار یک و ۲ زنجان را یک سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی اعلام کرد و افزود: تزریق اعتبار و احداث این نیروگاه‌ها کمک شایان توجهی در تامین برق مورد نیاز استان دارد.

استاندار زنجان با اشاره به نهایی شدن قرارداد طرح سبزه‌میدان تاکید کرد: از آنجا که این طرح نیاز به حمایت دارد، کلنگ‌زنی این پروژه با حضور مسئولان کشوری انجام می‌‌‌‌‌شود.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان طی یک سالی که از عمر دولت می‌گذرد فعالیت‌های زیادی را برای به سرانجام رساندن پروژه‌ها انجام داده است، ادامه داد: برای به سرانجام رساندن و همچنین ارزیابی اقدامات، از رئیس جمهور درخواست شده است که سفر بعدی خود را به استان زنجان انجام دهد.

انصاری شهرک الکترونیکی، پایلوت بودن به عنوان شهرک الکترونیکی، طی مراحلی از پالایشگاه کلنگ‌زنی شده برای احداث و دیگر طرح‌ها و پروژه‌های در دست پیگیری و اقدام را از پروژه‌های آماده ارائه و پیگیری از طریق ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده رئیس جمهور اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر به استان زنجان سفر می‌کند.
https://jahannews.com/vdcdk90ssyt05x6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk90ssyt05x6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این سفرها جز وقت تلف کردن نمیتونه باشه. فقط وعده و وعید و بعدش هم پشت گوش انداختن و خوشگذرانی