جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
کمالوندی مطرح کرد؛

مبادله اورانیوم براساس شروط رهبری

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب: 457550
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: کیک زرد با اورانیوم خام وطبیعی تفاوتی ندارد و مبادله ای که در آینده انجام خواهد شد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت : کیک زرد با اورانیوم خام وطبیعی تفاوتی ندارد و مبادله ای که در آینده انجام خواهد شد بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده است.
 
کمالوندی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود : مطالبی که اقای صالحی در مصاحبه خود گفته است با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری تدوین شده و مبادله ای که در آینده خواهیم داشت بر اساس شروط رهبر معظم انقلاب خواهد بود .
 
وی گفت: این معامله یک معامله خوب در سطح بین الملل خواهد بود وسبب خواهد شد ایران به باشگاه صادر کنندگان و وارد کنندگان مواد هسته ای بپیوندد.
 
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با اشاره به این قرارداد گفت: در این معادله در ازای اورانیوم غنی شده کیک زرد خواهیم گرفت و این باعث می شود که مواد هسته ای مان در کشور افزایش یابد.
 
کمالوندی با بیان اینکه برای ما مهم است که منابع هسته ای را در دست داشته باشیم افزود: این توافق در اصل یک توافق خوب است که بر اساس دیدگاه های مقام معظم رهبری امضا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *