جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

خط قرمز ایران خودرو درتامین قطعات

شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب: 197757
قائم مقام گروه صنعتي ايران خودرو اعلام کرد : خط قرمز ایران خودرو در تامین قطعات ، کیفیت است و هزگر دراین زمنیه کوتاه نخواهد آمد .    

به گزارش ایکو پرس ، مهندس میر جواد سلیمانی  قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو  در کیفیت و توسعه محصول در حاشیه بازدیداز  ششمین نمایشگاه قطعات و مجموعه خودرو با بیان این مطلب گفت : استراتژی ایران خودرو بر استفاده از توان قطعه سازان ایرانی در طراحی و تولید و تامین بنا شده است .

وی حضور قطعه سازان معتبرخارجی در بازار ایران را زنگ خطری برای صنعت ایران ندانست و افزود: قطعه سازان خارجی باعث ایجاد رقابت در میان سازندگان داخلی می شود .

مهندس سلیمانی تاکید کرد : اگر قطعه سازي مي خواهد چه با كمك سازندگان ما و چه با سرمايه گذاري مستقل وارد بازار كشور شودبه طور قطع، اين كيفيت است كه تعيين كننده حضور آن خواهد بود.

 وي با اشاره به اين كه بازار يك ميليون و 800هزار دستگاهي كشور هميشه براي سازندگان خارجي جذاب بوده است، تصريح كرد: ايران خودرو و سايپا با توليد سالانه يك ميليون و 600هزار دستگاه در سال بخش عمده اي از اين بازار را پوشش مي دهند و با توجه به گستردگي شبكه فروش و خدمات پس از فروشي كه دارند، جايي براي حضور ديگران باقي نمي گذارند.

 قائم مقام ايران خودرو ، توليد انبوه رانا و دنا را براي حفظ بازار 50درصدي و افزايش 20تا 30درصدي حجم صادرات موثر دانست و يادآور شد: براي حفظ بازار از هجوم خودروسازان خارجي نيازمند به روزرساني استايل ها وارتقاي استانداردها هستیم كه اين دوخودرو به خوبي هدف ما را تامين خواهند كرد.

مهندس سليماني در مورد استراتژي ايران خودرو براي حفظ بازار لوازم يدكي از طريق ساپكو نيز اظهار داشت: آنچه ساپكو در درجه نخست بايد انجام دهد، تامين قطعات و پوشش دوره هاي گارانتي و وارانتي در كشورهاي هدف ماست .
https://jahannews.com/vdcdk50f5yt0n56.2a2y.html
jahannews.com/vdcdk50f5yt0n56.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *