سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲۷
۱

عذرخواهی ستاد استقبال از روحانی بخاطر حضور اندک مردم!

شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 450485
متاسفانه شاهد استقبال اندک که در خور شان رییس اجرایی و تیم مدیریتی ایشان نبوده است، بوده‌ایم. باشد تا ضمن عذرخواهی از مردم فهیم استان و همینطور از جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه، این ستاد پاسخگو بودن عوامل مدیریتی استان نسبت به این نادیده انگاشتن عوامل اجرایی ستاد و پیگیری مصوبات سفر را در سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده است.
عذرخواهی ستاد استقبال از روحانی بخاطر حضور اندک مردم!
به گزارش جهان، تابناک نوشت:
درپی برنامه ریزی ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور در مازندران و استقبال مردم از دولت تدبیر و امید که رای بالایی را در انتخابات ۹۲ از مردم ساری و مازندران به دست آورده بود، نظرات مختلف گروه های سیاسی اجتماعی و رسانه ای از عملکرد برنامه ریزان این رویداد ارائه شده و همچنان در حال ارائه است اما در روزهای گذشته نگارشی منسوب به ستاد مردمی استقبال از دولت در مازندران در قالب بیانیه رسمی از رئیس جمهور عذرخواهی و به نواقص موجود در کار اذعان کرد.

متن بیانیه عذرخواهی ستاد مردمی استقبال، از رئیس جمهور که در اختیار رسانه ها قرار گرفته است به این شرح است:

"به حول قوه الهی باز خورشید رحمت بر استان نازل شد و رییس جمهور محبوب کشور وارد استان سرسبز و لاله خیز مازندران شده است. ضمن تشکر از تشریف فرمایی رییس جمهور و هیات همراه به استان که دوباره امید در این سرزمین هویدا شد به استحضار مردم فهیم و ولایی مازندران می‌رساند که به دلایل نامشهود و عدم همکاری دست اندرکاران سفر و مدیران مربوطه در استان با ستاد مخلص مردمی استقبال از رییس جمهور که متشکل از نخبگان و صاحب نظران و همینطور عوامل اجرایی از سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی متشکل از جریانات سیاسی اصلاح طلبی-اعتدال و اعضاء ستاد انتخاباتی ریاست جهوری سال ۱۳۹۲ از شرق تا غرب استان بوده است، متاسفانه شاهد استقبال اندک که در خور شان رییس اجرایی و تیم مدیریتی ایشان نبوده است، بوده‌ایم.

باشد تا ضمن عذرخواهی از مردم فهیم استان و همینطور از جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه، این ستاد پاسخگو بودن عوامل مدیریتی استان نسبت به این نادیده انگاشتن عوامل اجرایی ستاد و پیگیری مصوبات سفر را در سرلوحه برنامه‌های خویش قرار داده است. همچنین این دست اندرکاران به مردم خوب این استان توضیح خواهند داد که استان مازندران که در مهمان‌نوازی و فرهنگ مهمان مداری دارای سبقه تاریخی می‌باشد چرا مواجه با این حرکت شده است.
محرمعلی خداوردی- رییس ستاد استقبال مردمی ریاست جمهوری"

اما از دیگر سوی بسیاری از اعضای تیم میزبانی رئیس جمهور و علاقمندان دولت نه تنها شرایط میزبانی و برنامه ریزی حضور مردم را مناسب ارزیابی می‎کنند بلکه هرگونه تلاش برای تضعیف این رویداد ملی را با هدف فشار بر نماینده عالی دولت و رسیدن به اهداف خود تلقی می کنند.

در این بین انتشار برخی عکس ها که در ساعات اولیه صبح از استادیوم متقی گرفته شده بود نیز سند عجیب برخی برای اثبات عدم استقبال مردم شده است و شبکه های مجازی فعال در استان و کشور صحنه انتشار عکس های پرجمعیت یا کم جمعیت از استادیوم توسط طیف طرفداران دولت و مسئولان استان و طیف تضعیف برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مردم هم فهمیدن اشتباه کردند