جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۵
تبلیغات منفی شبکه‌های عربی علیه محصولات ایران

تلافی شکست در یمن بر سر «هندوانه ایرانی» درآمد +فیلم

يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 420587
رسانه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس فاز جدیدی از تبلیغات ضد ایرانی را به بهانه سوراخ بودن هندوانه‌های وادارتی از ایران به راه انداخته‌اند.
تلافی شکست در یمن بر سر «هندوانه ایرانی» درآمد +فیلم
به گزارش جهان، همزمان با نمایان شدن نشانه‌های شکست ائتلاف شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس در نبرد با مردم یمن رسانه‌های وابسته به شاهزاده‌های سعودی، قطری و اماراتی در فاز جدید تبلیغات ایران هراسانه خود، هندوانه‌های وارداتی از ایران را هدف قرار داده اند.

داستان از این قرار است که در هندوانه‌های وادارتی از ایران در امارات، عربستان، قطر و کویت سوراخ‌های مشکوکی مشاهده شده که این مسئله به سایت ها و شبکه‌های اجتماعی کشیده شد.

در این میان ضاحی خلفان رئیس پلیس پرحرف و بی سواد اماراتی که درباره همه چیز نظر می‌دهد، مدعی شد که در این هندوانه‌ها مواد شیمیایی تزریق شده است که این مسئله موج جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی علیه هندوانه‌های ایرانی را به راه انداخت.

شبکه‌های تلویزیونی چون العربیه، الجزیره و اسکای نیوز عربی هم که داعیه دار رسانه‌های عرب زبان هستند و خود را با رسانه‌های درجه یک جهان مقایسه می کنند نیز به دام این خبر زرد و بی محتوا افتاده‌اند و هم صدا با سایت‌های زرد و صفحه‌های اجتماعی به این تبلیغات ضد ایرانی دامن می‌زنند.

 

این موج خبری و جنگ روانی مقامات برخی از کشورهای عربی را وادار به واکنش کرد به طوری که وزیر بهداشت امارات تصریح کرده که سوراخ‌های ایجاد شده ناشی از یک نوع حشره است و حتی دستور به جمع آوری این هندوانه از بازارها داده است اما دشمنان ایران کشورهای حاشیه خلیج فارس به این مسئله راضی نیستند و حالا این ماجرا را به دست آویزی برای تحریم کالاهای ایرانی قرار داده‌اند تا بیش از پیش بر طبل دشمنی با ایران بکوبند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفوی
Iran, Islamic Republic of
یک کشور کم آب با این همه معادن و منابع زیر زمینی به جای تولید کالاهای ارزش افزوده، هندونه تولید و صادر می کنه که هم حمل و نقلش سخته و هم میتونه دست آویز یک مشت ... قرار بگیره
ابوالفضل
ما آن آبی را که برای تولید هندوانه برای اعراب مصرف می کنیم اگر گندم بکاریم از خرید گندم خود کفا می شویم

کاش هندوانه ما را تحریم کنند
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
حیف نیست هندوانه های شیرین و سرخ رو بدیم به این حاشیه نشینهاتا بخورندو این حرفها رو دربیارن؟ حیف از آن آبی که پای این هندوانه ها رفته وتوی این کم آبی حالا باید جواب هم به آنها بدیم!
به درک . کوفتشون نکنن . البته دولت و بانک ها هم اگر ضرری متوجه تولید کننده و صادرکننده شد پشتشون رو خالی نکنند .
توفیقی از قزوین
بنازم به هوش این اعراب غرب زده! ما در ایران هم یک عمره داریم هندوانه با تزریق شیمیایی می خوردیم که خودمان خبر نداشتیم !!!
اگر چه دوست ما نیستن ولی دمشون گرم که اینقد عرضه دارن که ضدمون تبلیغ کنن ولی ما چی الان دوست و دشمن مون معلوم نیست . پاچه خواری همه رو میکنیم. با دشمن خونی قدم میزنیم
حیف نیست هندوانه ایران را این بی خاصیت ها بخورند .
قلی
فکر کن هندوانه های سوراخ دار!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا جناب مسئول بره به وزير خارجه عربستان تبريك بگه !!!
France
شک امیز است
Iran, Islamic Republic of
پس چرا قیمت هندوانه بالا رفته و مردم توی این فصل ارزو به دل خوردن هندوانه اند
عجب گورخرایی...!
نیماراسخ
خدا کند هیچ هندوانه ای صادر نشود تا در این هوای گرم بتوانیم یک شکم سیر هندوانه ی ارزان بخوریم.
کوفت بخورن ...
سید محسن
این کشورهایی که نام بردید که نه خبر از خدا وپیامبر خدا دارند موقعی که صدام بمب شیمیایی روی مردم ایرا ن وعراق(حلبچه) می ریخت صدایتان در نمی آمد وحالا که توی این بی آبی هندوانه برایتان صادر میشود ناشکر هستید خداوند تمام خیانتکاران به اسلام وایران عزیز رانابود گردان (آمین)