پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

افزایش ۱۰ درصدی مصرف قلیان در دختران

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 283085
سن مصرف دخانیات از 14 سال به 10 سال رسیده و متاسفانه مصرف دخانیات بویژه در نوجوانان و جوانان که دانشجو هستند و یا در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کنند، افزایش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، سن مصرف دخانیات به 10 سال کاهش یافته است. دبیر جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ضمن هشدار نسبت به افزایش 10 درصدی مصرف قلیان در دختران اعلام کرد: سن مصرف دخانیات از 14 سال به 10 سال رسیده و متاسفانه مصرف دخانیات بویژه در نوجوانان و جوانان که دانشجو هستند و یا در مقطع دبیرستان تحصیل می‌کنند، افزایش یافته است.

محمدرضا مسجدی در گفت وگو با طرح این سوال از مردم که "آیا در حال حاضر مبارزه با دخانیات در کشور محسوس است؟" به انتقاد از نحوه اجرای "قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات" پرداخت و گفت: ایران عملکرد ضعیفی در زمینه مبارزه با دخانیات داشته و قوانین و آیین نامه‌های موجود به طور کامل اجرا نمی‌شوند. وی افزود: شهرداری تهران نیز آماری را از سطح مناطق خود استخراج کرد که نشان دهنده کاهش سن مصرف دخانیات در تهران است و در این میان زنان و دختران بیش از هر چیز هدف قرار گرفته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


با سلام.
امروزه با دادن مجوز برای ایجاد قلیان خانه های به اصطلاح سنتی ،دیگر حرفی برای مبارزه با دخانیات نزنید ،بلکه بگویید داریم برای رشد دخانیات تبلیغ می کنیم!!!!