جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۶
ماجرای یک تقلب فتوشاپی!

رونالدو کجا از اسلام حمایت کرده است؟+تصاویر

يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 244880
اخیرا در برخی سایت های خبری فارسی زبان عکسی از کریستین رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید اسپانیا پخش شده که در طی آن تلاش شده تا این بازیکن سرشناس را حامی اسلام نشان دهد که در مقابل ساخت فیلم موهن اخیر، اعتراض کرده است.
به گزارش جهان در این خبر که عموما به نقل از "باشگاه خبرنگاران جوان" منتشر شده (والبته خود این رسانه اندکی بعد این مطلب را از روی سایت خود برداشته اما در جستجوی گوگل همچنان آدرس این سایت نشان داده می شود) آمده است: "پایگاه اینترنتی روزنامه الدیار لبنان، در حالی که اعتراض های مردمی و رسمی به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) سراسر جهان را در بر گرفته، کاربران شبکه های اجتماعی از اعتراض ستاره پرتغالی باشگاه "رئال مادرید” اسپانیا نسبت به پخش این فیلم جنجالی خبر دادند. کاربران شبکه اجتماعی "فیسبوک” عکسی از "کریستیانو رونالدو”، ستاره پرتغالی کهکشانی های مادرید منتشر کردند که وی تابلویی در دست دارد که روی آن عبارت "لا اله الا الله محمد رسول الله” نوشته شده است."


عکس جعلی منتشرشده در سایت ها و شبکه های اجتماعی

در بخش دیگری از این خبر آمده: "ستاره پرتغالی قوهای سفید مادرید که یک مسیحی کاتولیک است، خواسته با این کار، اعتراض خود را به پخش فیلم آمریکایی توهین کننده به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) نشان دهد."

اما حقیقت ماجرا چیست؟

واقعیت آن است که عکس منتشر شده از این بازیکن، جعلی بوده که بوسیله فتوشاب به این شکل در آمده است. قاب نشان داده شده در عکس مزبور، تصویر خود رونالدو بوده که در جمع هم تیمی هایش به وی اهدا شده است.


عکس واقعی رونالدو

از سوی دیگر انتشار خبر اعتراض رونالدو به اهانت به پیام اعظم (ص) در حالی است که تصاویر دیگر حاکی از روابط خوب وی با سران رژیم صهیونیستی است گرچه پیش تر برخی رسانه ها از حمایت این بازیکن از مردم غزه خبر داده بودند.



رونالدور در کنار شیمون پرز رییس رژیم صهیونیستی

اکنون جای این سئوال باقیست که آیا بهتر نیست برخی همکاران رسانه ای بویژه در رسانه ملی دقت بیشتری در دروازه بانی اخبار کرده و مراقبت بیشتری در تشخیص اخبار واقعی از غیرواقعی کنند تا اینگونه سایر رسانه ها را در این روزهای حساس جهان اسلام به اشتباه نیندازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا گیر میدین؟ لابد خواستند همه رو علیه امریکا بسیج کنند تازه از کجا معلوم که رونالدو تو دلش موافق حرکت امریکا باشه؟ شاید مخالف امریکاست و فرصت بروز پیدا نکرده؟
Netherlands
فرهنگ فوتبال از ژل زنی و خال کوبی بالا تر نمی رود
یا علی
Iran, Islamic Republic of
بابا خود شما هم كه
....... انگار شما مچ بقيه رو گرفتيد!
Iran, Islamic Republic of
حالا اسلام چه نیازی به تبلیغ موجوداتی مثل رونالدو دارد که اینقدر شلوغش کردین؟
United States
نه تصویر اول چیزی رو ثابت میکنه و نه تصویر آخر، یه مجرم سابقه دار تو محل ما هست که من باهاش سلام-علیک دارم، این یعنی با عقایدش موافقم؟
اینکه حالا اون یه عکس با اون قصاب گرفته مهم نیست خوب اون که مسایل رو مثله ما نمیبینه و شایدم در جریانش نباشه و اصولا سیاست هم واسش مهم نیست پس یه عکس بگیره دلیل بر صهیونیست بودنش که نیست اون به اون قصاب به چشمه یه سیاست مدار(احمق) نگاه میکنه همین
Belgium
همه باید این رو یاد بگیریم که انقدر زود باور نباشیم.....
یا زهرا
ساده نباش اگه مخالف حرکت امریکا بود که با شیمون پرز لعنتی عکس نمینداخت
خوب اینا که دلیل نمیشه........ببینم اگه یه کله گنده یه مملکت بیاد به شما دست بده چیکار میکنید؟ عمه من کفش طلا شو فروخت..تو غزه مدرسه ساخت
انقد گندش نکنید
Iran, Islamic Republic of
دستت درد نکنه جهان روشن شدم
Iran, Islamic Republic of
بارک الله به این افشاگری و آگاهی بخشی
آفرین به شما با این روشنگریتان من هم از اول شک داشتم ولی بدجوری همه را فریب داده اند!
Iran, Islamic Republic of
اصولا نام وشغل و خصوصیات کاریزماتیک برای یک انسان یک وجهه شخصیت را معرفی می کند فرقی نمی کند هرکس باشد مهم شخصیت انسانی مورد تایید احاد انسانها ارزشمند است.
Iran, Islamic Republic of
مگه اون كيه كه بخواد از اسلام دفاع كنه يا نكنه ؟
United States
بعضی از این سایتهای منتسب به برخی مقامات از این سوتیها زیاد میدن
United States
یعنی مقامات صهیونیست انقدر بیکارن که میرن اردوی رئال مارید؟

شاید عکس آخرم ...