جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۴
عضو شورای مرکزی کارگزاران در گفت و گویی عنوان کرد:

‫استراتژی جدید اصلاحات در برخورد با شورای نگهبان

شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 449180
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به گفت و گوی برخی از اصلاح طلبان با شورای نگهبان، خاطر نشان کرد: به هر میزان که شورای نگهبان شناخت بهتری نسبت به اصلاح طلبان پیدا کند، نوع نگرش آن‌ها نیز تغییر می‌کند.
‫استراتژی جدید اصلاحات در برخورد با شورای نگهبان
گروه سیاست "جهان نيوز" _  جهانبخش خانجانی در مورد اقدام برخی از اصلاح طلبان در گفت‌وگو با شورای نگهبان جهت رفع نگرانی های احتمالی این شورا با تاکید بر اینکه من نیز این پیشنهاد را مطرح کرده ام ، اظهار کرد: اصلاح طلبان باید فضا را به نوعی فراهم کنند که اعضای محترم شورای نگهبان از دیدگاه‌های آن‌ها مطلع شوند.

وی افزود: طبیعی است که بر هر میزان اعضای محترم شورای نگهبان شناخت بهتری نسبت به مواضع اصلاح طلبان پیدا کنند،‌ نوع نگرش آن‌ها نیز تغییر خواهد کرد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ، عدم تفاهم ها و غلبه تزاحم‌ها باعث شده که روابط خوبی میان شورای نگهبان و اصلاح طلبان وجود نداشته باشد، خاطر نشان کرد: این در حالی است که اصلاح طلبان در فرآیند انقلاب و دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ضرورتا باید مورد حمایت قرار بگیرند.

خانجانی همچنین در مورد نتیجه این گفت‌وگوها گفت:‌ به هر میزان که گفت‌وگوی با جریان های مختلف سیاسی و تصمیم گیران و تصمیم سازان این عرصه را گسترش دهیم، شاهد تاثیرات مثبتی در آینده اصلاح طلبان خواهیم بود.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه « متاسفانه در فرآیندی از زمان به گونه ای تلقی شد که اصلاح طلبان دیدگاه مناسبی نسبت به رهنمودها و راهبردهای رهبری ندارند در حالی که چنین موضوعی مطرح نیست» تاکید کرد : برای شکستن این فضا باید گفت‌وگو کنیم.

باید تلاش کنیم که در گفت‌وگوهای خود ارتباط بیشتر و موثری با مقام معظم رهبری پیدا کنیم تا به ایشان حرف ها و دیدگاه های خود را منتقل کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه گاهی اوقات شرایط برای برقراری این ارتباط ها برقرار نیست،‌اظهار کرد: در این شرایط ، آن دسته از افرادی که تسهیل کننده این ارتباطات هستند باید تلاش کنند که این گفت‌وگوها انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
می خواهند با ارائه برخی دروغ ها خود را م وجه نشان دهندیعنی دشنامهای چندین ساله به نظام و ا نقلاب را شورای نگهبان ندیده
همراهی با فتنه گران را شورای نگبهان ندیده
شماها ساده لوح هستید امام شورای نگبهان برای پاسداری از حق مردم حق ندارد ساده اندیش باشد
انگار اصلاح طلب ها تازه متولد شده اند؛ هنوز یادمان نرفته اس چگونه در دوران اصلاحات نظام و ولایت فقیه را متهم توتالیتاریسم و سلطانیسم می کردید و برای عرفی سازی دین اصول دینی را یکی پس از دیگری آماج توهین ها و شبهه ها قرار می دادید؛ یادمان نرفته است چگونه با امریکایی ها تماس گرفتید و همین دیک چنی را مخفیانه به ایران آوردید و دست در دست اندیشکده های امریکایی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی کودتای سبز را راه انداختید
این مواضع و عملکرد جز با توبه و جبران گذشته پاک نخواهند شد
Iran, Islamic Republic of
" در فرآیندی از زمان به گونه ای تلقی شد که اصلاح طلبان دیدگاه مناسبی نسبت به رهنمودها و راهبردهای رهبری ندارند در حالی که چنین موضوعی مطرح نیست"

عجب!!! پس در سال 88 عده اي از فضا آمدند و كشور را به آشوب كشيدند !!؟
naser
United States
چند وقتی شورای نگهبان را تخریب میکردن حالا به غلط کردن افتادن و سعی میکنند با نرمش کارشان را پیش ببرند اینها همان خوارج نهروان هستند و زمانی که به قدرت برسند دیگر تره هم برای رهبری و شورای نگهبان خورد نمیکنند.اوف بر روباه صفتان.