شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

آغاز ثبت‌نام نهایی حج تمتع

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 419282
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت ازآغاز ثبت نام نهایی حج تمتع از امروز خبر داد و گفت: پرداخت قسط دوم از طریق شعب بانک ملی آغاز شده است و به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از میزان، ناصر خدر نژاد درباره جزئیات حج تمتع در سال جاری اظهار کرد: ثبت نام برای این سفر معنوی در ایام نوروز صورت گرفته است و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار شد هزینه ها در دو قسط پرداخت شود تا فشاری به زائران وارد نشود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که قسط دوم و ثبت نام نهایی زائران از امروز آغاز خواهد شد، افزود: پرداخت قسط دوم از امروز از طریق شعب بانک ملی آغاز شده است و که این روند به‌مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بیش از سه تا چهار هزار نفر در حج تمتع ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: سفر حج تمتع از اول شهریور ماه آغاز و حجاج در قالب ۴۵۳ کاروان عازم این سفر معنوی خواهند شد.

خدر نژاد در خاتمه به هزینه سفر به سر زمین وحی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه هزینه های حج تمتع متغیر است، زائران امسال باید حدود هشت تا ۱۱ میلیون تومان باید برای اعزام به این سفر بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدادرقلب انسانهاست