جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۲

ماجرای درگیری اوین به روایت وزیر

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 355986
وزیر دادگستری با رد خبر سایت های مخالف نظام در خصوص درگیری شدید در بند ۳۵۰ زندان اوین و مجروحیت تعدادی از زندانیان گفت: درگیری چندان جدی نبود و بیشتر بحث بازرسی از بندها مطرح بود.
ماجرای درگیری اوین به روایت وزیر
به گزارش جهان به نقل از مهر، حجت الاسلام پورمحمدی در حاشیه بزرگداشت مراسم روز زن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تحقیقات اولیه در این زمینه صورت گرفته اما آنچه گزارش شده نشان می دهد اخبار منتشره درست نبوده و تنها یک روال عادی بازرسی از بندها بوده است.

وی افزود: این بازرسی برای این است که اشیای برنده و یا برخی وسایل ممنوع مثل موبایل و سیمکارت کشف شود که در بازرسی از این بند تعدادی از اقلام ممنوعه کشف شد. در دو اتاق مقاومتی صورت گرفت البته درگیری شدید نبود بلکه یک مختصری کوفتگی برای یکی دو نفر از زندانیان رخ داد که با درمان سرپایی بهبود یافتند.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: اگر معلوم شود زندانبانان با زندانی برخورد نامناسبی داشته اند موضوع پیگیری و با متخلفین برخورد خواهد شد.

خبرنگاری درباره خرید و فروش و اجاره کودکان پرسید که وزیر دادگستری در پاسخ گفت: در خصوص این موضوع آنچنان که گزارش شده نبوده و این یک عارضه اجتماعی است که کودکان ما را تهدید می کند. ما به شکل جدی پیگیر این موضوع هستیم و با همکاری بهزیستی و ناجا چند تیم را برای بازرسی در نظر گرفته ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
شخص ثالث سمند 86 را 996000 تومان از من گرفتند
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست دعات میکنم.
فدایی داری!