شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

حذف 9 قسمت از سريال آشپز باشی

شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب: 115289
سريال «آشپزباشي» ابتدا قرار بود در قالب 35 قسمت ساخته شود كه به دليل افزايش ريتم، تعداد قسمت‌ها را به 26 قسمت كاهش داديم.
ایسنا: تهيه‌كننده سريال «آشپزباشي» كاهش تعداد قسمت‌هاي اين سريال را به دليل افزايش ريتم اين سريال دانست.

جواد نوروزبيگي با اعلام كاهش تعداد قسمت‌هاي سريال «آشپزباشي» به كارگرداني محمدرضا هنرمند، در اين زمينه توضيح داد: سريال «آشپزباشي» ابتدا قرار بود در قالب 35 قسمت ساخته شود كه به دليل افزايش ريتم، تعداد قسمت‌ها را به 26 قسمت كاهش داديم.

به گفته وي، تاكنون 22 قسمت از سريال «آشپزباشي» پخش شده‌است و اين سريال چهار هفته ديگر به پايان مي‌رسد.

نوروزبيگي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا تعداد قسمت‌هاي «آشپرباشي» با فشار مديران تلويزيون كاهش مي‌يابد و يا بازخوردهاي بدست آمده از پخش اين سريال، اين اتفاق را رقم مي‌زند؟ كفت: مسؤولان تلويزيون هيچ فشاري بر ما وارد نكردند، بلكه بازخوردهايي كه پس از پخش بدست آمد، كارگردان را به اين نتيجه رساند كه بايد ريتم تندتر شود.

وي ادامه داد: زماني كه پخش سريال «آشپزباشي» آغاز شد، آقاي هنرمند و گروهشان مشغول تصويربرداري بودند و آقاي هنرمند فرصت كافي براي رسيدگي به تمام امور را نداشت.

نوروزبيگي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه اگر مدت زمان بيشتري صرف مراحل توليد و فني سريال «آشپزباشي» مي‌شد و سپس اين سريال روي آنتن مي‌رفت، اقبال بيشتري از ساخته هنرمند را شاهد بوديم؟ گفت: به احتمال زياد اين اتفاق مي‌افتاد.

تهيه‌كننده «آشپزباشي» در اين گفت‌وگو تاكيد كرد كه اصلاحات اندكي شامل حال اين سريال شده‌است.

نوروزبيگي هم‌چنين اعلام كرد: مراحل فني سريال «آشپزباشي» هم‌چنان ادامه دارد و به‌زودي به پايان مي‌رسد.

سريال «آشپزباشي» در گروه فيلم و سريال شبكه اول ساخته شده‌است و پرويز پرستويي، فاطمه معتمدآريا و فرهاد اصلاني از جمله بازيگران آن هستند. اين سريال از آبان ماه 88 دوشنبه شب‌ها پخش مي‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *