شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۷

ردپای ملک‌زاده در کارچاق کنی برای یک بدنام

دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 168885
بررسي اسناد جديد نشان دهنده حضور مستقيم محمد شريف ملك زاده قائم مقام مشايي در شوراي ايرانيان خارج از كشور در پيگيري هاي صورت گرفته براي حل مشكلات سرمایه دار بدنام و متهم قاچاق سيگار كه در حال حاضر از كشور متواري است دارد.
به گزارش الف محمد سعيد العقيلي كه افتخار خود را نداشتن شناسنامه ايراني مي داند و در كشور امارات زندگي مي كند در سالهاي دوره اصلاحات به عنوان بزرگترين وارد كننده سيگار به ايران درآمده و صاحب ثروتي افسانه اي گرديد.

پس از رياست جمهوري احمدي نژاد و با پيگيري هاي وزارت اطلاعات، شبكه قاچاق وي كشف و تنها در يك مورد شرکت پخش عظیم به عنوان یکی از دهها شرکت وابسته به العقیلی،‌ به دليل عرضه خارج از شبکه ۶۳۰۵ کارتن سیگار به پرداخت ۹۳۵۷۸۴۴۰۰۰۰ ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پس از افشاگري احمدي نژاد در زمينه مفاسد مالي العقيلي و جلوگيري دفتر وي براي نهايي شدن معامله خريد بانك پارسيان توسط العقيلي، وي ناچار به فرار از كشور شد هر چند مجموعه شركتهاي وي به قعاليتهاي مالي خود در ايران ادامه دادند و حتي شرکت دخانیات قشم متعلق به مافیای العقیلی بدون پرداخت كامل جریمه به فعاليت خود ادامه مي دهد.

اسناد منتشر شده روزهاي اخير نشان دهنده تلاش جريان انحرافي دولت براي تطهير العقيلي و حل مشكلات وي در كشور داشت اما اسناد جديد نشان دهنده نقش كليدي محمد شريف ملك زاده در اين ماجرا است.

ملك زاده كه با تغيير موضع تاكتيكي در سالهاي اخير از حمايت افراطي جاسبي و هاشمي به يكي از پست هاي كليدي دولت احمدي نژاد دست پيدا كرده است در اين جريان به عنوان رابط العقيلي اقدام و به پيگيري نامه هاي وي براي حل مشكلات اين قاچاقچي سيگار دست زده است.

از جمله نكات جالي توجه اين نامه ها دستور مشايي به محرابيان وزير وقت صنايع براي برگرداندن نمايندگي سيگار به العقيلي است كه با دستور صريح احمدي نژاد در سال ۸۵ لغو شده بود.

شركت دخانيات ايران از زيرمجموعه هاي وزارت صنايع و معادن محسوب مي گردد.

اين نامه در حالي كه اصولاً از لحاظ اداري فاقد هيچگونه ارتباط با حوزه كاري ملك زاده بوده براي "پيگيري" و "گزارش اقدامات انجام شده" براي نامبرده ارسال شده است.

اسناد جديد از پيگيري هاي ديگر اين شبكه انحرافي براي ديگر مفسدان اقتصادي در روزهاي آينده منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا كي به كيه. يكي نيست يقه اينارو بگيره؟
Iran, Islamic Republic of
ببخشید این سایت الف ارگان وزارت اطلاعات میباشد که دائم خبر های حاشیه ساز دارد یا اینکه آقای توکلی خیلی بیکار تشریف دارند که فقط دنبال مچ گیری میباشند.
Iran, Islamic Republic of
حالا یه نفر هم که بر سر مفسدین و متهمین به فساد فریاد می زنه مورد کوبش و توهین مخاطبین قرار گرفته
یادمون باشه نعمتی رو کفران کنیم خدا ازمون می گیره
Iran, Islamic Republic of
من نفهمیدم قوه قضاییه ونمایندگان مجلس چرا منتظرن ببینن کی قراره از طرف دولت منصوب بشه تا پروندش رو بررسی کنن؟ خوب این اقا رو تا حالا چرا محاکمه نکردن؟
Iran, Islamic Republic of
آخه این قوه قضایی داره چی کار میکنه همش داره سرپوش میدهد به تمام قضایا
در مملکت همه کله گنده های خلاف کار دارن راست راست راه میرند خلاف می کنن به ریش مردم می خندن !
یه موقه هیچ حرکت ضربتی ای انجام ندید مملکت بخطر میفته
Iran, Islamic Republic of
مبارك باشه بر امت حزب ا... انشاءا... كه اين يار مشائي موجب سرافرازي همه بشود دم مشائي گرم همه رو گذاشته سركار حتي ...
Iran, Islamic Republic of
از قوه قضاییه درخواست میشود در رسیدگی به پرونده هایی نظیر ملکزاده سرعت بیشتری بخرج دهند تابیش از این موجب بحث واتهام نشود .ایجاد بی تفاوتی بزرگترین خطر برای کشوراست