پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

محبوب‌ترین بازیکنان ستارگان جهان+عکس

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 441188
فوتبالدوستان ایرانی روبرتو کارلوس را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن ستارگان جهان انتخاب کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ویژه برنامه ۹۰ شب گذشته روی آنتن رفت و سوال پیامکی این برنامه اختصاص به انتخاب محبوب‌ترین بازیکن تیم ستارگان داشت که بر این اساس ۵۳ درصد مخاطبان برنامه، روبرتو کارلوس را به عنوان محبوب‌ترین بازیکن انتخاب کردند.
پس از کارلوس، لوئیس فیگو ۲۳ درصد آرا را به خود اختصاص داد و فابیو کاناوارو هم با ۷ درصد سوم شد.



در این برنامه میشل سالگادو و روبرتو کارلوس میهمان بودند و در بخشی از صحبت‌های خود هنگامی که با سوال فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰ درباره انتخاب بهترین بازیکن جهان از میان مسی و رونالدو مواجه شدند، پاسخ‌های جالبی دادند.

کارلوس در این میان، نیمار را انتخاب کرد و پس از اینکه با اصرار دوباره فردوسی پور مواجه شد، زیدان را انتخاب کرد، کارلوس برای بار سوم هم رونالدوی برزیلی را برگزید.

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید از فردوسی‌پور درباره انتخاب رونالدو و مسی سوال کرد، که عادل مسی را انتخاب کرد و پس از آن کارلوس گفت که معلومه که شما بارسایی هستید و فردوسی‌پور هم این مطلب را تایید کرد تا به نوعی کارلوس زیر زبان فردوسی‌پور را بکشد.

سالگادو هم از میان مسی و رونالدو، رائول را انتخاب کرد.

کارلوس و سالگادو همچنین از پیراهن‌های فردای این تیم رونمایی کردند.

در بخشی از برنامه اشک‌های میشل سالگادو به تصویر کشیده شد که کارلوس به این موضوع می‌خندید و رابطه گرم این دوستاره با یکدیگر جالب توجه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *