چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱۳
۴

هدیه معجزه‌وار شهید رستگار به مادرش

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 396387
مادر می‌گوید: «چیزی نمی‌خوام؛ فقط جلسه قرآن که می‌رم، همه قرآن می‌خونن و من نمی‌تونم بخونم خجالت می‌کشم. می‌دونن من سواد ندارم، بهم می‌گن همون سوره توحید رو بخون.».
هدیه معجزه‌وار شهید رستگار به مادرش
به گزارش جهان به نقل از روضه نیوز ؛مادر در خواب پسر شهیدش را می‌بیند. پسر به او می‌گوید: توی بهشت جام خیلی خوبه. چی می‌خوای برات بفرستم؟

مادر می‌گوید: «چیزی نمی‌خوام؛ فقط جلسه قرآن که می‌رم، همه قرآن می‌خونن و من نمی‌تونم بخونم خجالت می‌کشم. می‌دونن من سواد ندارم، بهم می‌گن همون سوره توحید رو بخون.».

پسر می‌گوید: «نماز صبحت رو که خوندی قرآن رو بردار و بخون!»بعد از نماز یاد حرف پسرش می‌افتد.

قرآن را بر می‌دارد و شروع می‌کند به خواندن. خبر می‌پیچد.

پسر دیگرش این‌را به عنوان کرامت شهید محضر آیت الله نوری همدانی مطرح می‌کند و از ایشان می‌خواهد مادرش را امتحان کنند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی نزد مادر شهید می‌روند. قرآنی را به او می‌دهند که بخواند. به راحتی همه جای قرآن را می‌خواند؛ اما بعضی جاها را نه.

میفرمایند:«قرآن خودتان رو بردارید و بخوانید!».مادر شهید شروع می‌کند به خواندن از روی قرآن خودش؛ بدون غلط.

آیت الله نوری گریه میکنند و چادر مادر شهید را می‌بوسند و می‌فرمایند:«جاهایی که نمی‌توانستند بخوانند متن غیر از قرآن قرار داده بودیم که امتحانشان کنیم.».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
الله اکبر !! تا کور شود برخی از به ظاهر متدینان (که با نام ولایی بودن) تا همین الان!! نه امام شهدا را قبول دارند، نه جنگ ما را جهاد و دفاع می دانند و نه شهدای ما را شهید می دانند!!
بنی فاطمه
Iran, Islamic Republic of
شنیدن کرامت شهدا برای ما جای تعجب نیست خواسته ی مادر شهید از پسرش جای تامل و تفکر دارد
مهدوی
فرمانده لشگر ده سید الشهدا علیه السلام بود که وقتی کنار رفت بدون ادعا و بعنوان یک بسیجی در عملیات بدر در 25 اسفند 1363 شهید شد . روحش شاد و یاد همرزمانش گرامی باد
باید به غیب ایمان بیاوریم واینکه خون شهدا ضامن پیروزی است انشاالله