پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
سیف در جمع خبرنگاران:

اکثر صرافی‌های غیرمجاز تعطیل شده‌اند

سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۰
کد مطلب: 436788
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ‌با بسیاری از صرافی‌های غیرمجاز برخورد شده و خیلی‌ها نیز تعطیل شده‌اند؛ همچنین نیروی انتظامی هم قرار است در این زمینه کمک کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی امروز دوشنبه در حاشیه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد در پاسخ به سؤالی درباره برخورد با صرافی‌های غیرمجاز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بسیاری از صرافی‌های غیرمجاز برخورد شده و خیلی‌ها نیز تعطیل شده‌اند؛ همچنین نیروی انتظامی هم قرار است در این زمینه کمک کند.

سیف در پاسخ به پرسشی در خصوص نامه‌اش به معاون اول رئیس‌جمهور برای اختصاص پنج میلیارد دلار یوزانس برای تامین مالی بخش تولید نیز گفت: هم اکنون پرداخت تسهیلات یوزانس به تولید آغاز شده و هم اکنون در جریان است، سهمیه‌بندی بخش‌های مختلف تولید برای استفاده از این تسهیلات پنج میلیارد دلاری همچنان پابرجاست و بخش صنعت نیز از اعتبارات یوزانس استفاده می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *