پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

گدایی زنان سوری برای زنده‌ماندن +عکس

شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب: 417888
زنان و کودکان آواره سوری به دلیل وضعیت بد معیشتی و بی‌توجهی به آنان، مجبور هستند برای تأمین مخارج زندگی از مردم گدایی کنند.
به گزارش جهان به نقل از ادیان نیوز، آوارگان سوری که برای فرار از دست تروریست‌های تکفیری داعش، جبهة النصرة و دیگر گروه‌های تکفیری به کشورهای همسایه و به ویژه ترکیه پناه برده‌اند، وضعیت معیشتی بسیار بدی را سپری می‌کنند.

تصاویری که به تازگی از زنان سوری در خیابان‌های استانبول منتشر شده، بیانگر آن است که زنان و کودکان آواره به دلیل وضعیت بد معیشتی و بی‌توجهی به آنان، مجبور هستند برای تأمین مخارج زندگی از مردم گدایی کنند.

ادامه رنج و مشکلات آوارگان سوری طی چهار سال و با وجود همه وعده‌های مدعیان دوستی با سوریه، درحالی است که پشتیبانی همه جانبه ترکیه و دیگر کشورهای حامی گروه‌های مسلح و تروریست‌ها در سوریه همچنان ادامه دارد.

سازمان ملل در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده جنگ داخلی چهار ساله میان شبه‌نظامیان و نیروهای دولتی در سوریه، تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار کشته و دست‌کم ۱۰ میلیون آواره برجا گذاشته است.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد، طی چهارسال جنگ در سوریه، تعداد کشته‌شدگان از مرز ۲۰۰ هزار تن گذشته و این تعداد تلفات، بیشترین آمار میان بحران‌های اخیر در جهان بوده است.

دوجاریک افزود: بیش از ۱۰ میلیون سوری نیز طی این مدت به خاطر جنگ آواره شده و مجبور به ترک منازل خود شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: «بان‌کی‌مون» دبیر کل سازمان ملل از همه طرف‌ها خواست راهکاری برای پایان دادن به بحران سوریه و رنج‌های مردم این کشور پیدا کنند.

دوجاریک به آغشته بودن دست مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، قطر و عربستان به خون مردم مظلوم سوریه اشاره‌ای نکرد.

حمایت‌های آمریکا، ترکیه، عربستان و قطر از تروریست‌ها از سال ۲۰۱۱ تا میانه سال ۲۰۱۴ کاملاً علنی بود؛ طی این مدت تروریست‌های داعش و جبهة ‌النصرة در خاک اردن آموزش می‌دیدند و از طریق این کشور و ترکیه حمایت‌های لجستیکی می‌شدند.







نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آل سعود خبیث بجای کمک 16 میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی اسراییل ,از اعزام تروریست به سوریه خوداری کند تا مسلمانان منطقه به فقر وفلاکت نیفتند.
لعنت خدا بر اردوغان خائن.
تمام این گداها روزگاری در سرزمین خودشون خانه و کاشانه ای داشتند
اما خیانت اردوغان و عربستان اونها رو به گدایی در غربت انداخت
لعنت بر اردوغان کافر
France
لعنت خدا و رسولش بر سعودی کثیف و اردوغان خبیث
علي
قلبم درد مي كنه
ناشناس
United Kingdom
عجب صبری خدا دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
hamid
Iran, Islamic Republic of
خدایا به داد بی کسان و درماندگان برس

با 60 سال سن نمیتونم جلوی اشک ریختنم را بگیرم