جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷

تفاوت فردوسی پور با ديگر مجریان ورزشی

سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب: 137582
در هفته ای که تهیه کنندگان و مجریان و گزارشگران فوتبال داد فوائد ماکارونی را در اعتلای فوتبال ایران سر می دادند ، عادل فردوسی پور با دید حرفه ای و متفاوت خود این هفته برنامه موفقی از نود را به مخاطبانش ارائه کرد.
 مازيار ناظمي ، سردبير و مجري برنامه هاي ورزشي در صدا و سيما در وبلاگ شخصي اش از عادل فردوشي پور به دليل بررسي مشكلات نسل فراموش شده فوتبال ايران تجليلي كرد. 

به گزارش ايلنا ، ناظمي در يادداشتي ضمن طعنه به برخي تهيه كنندگان و مجريان برنامه هاي ورزشي به دليل توجه بيش از اندازه شان به اسپانسر بازيهاي غرب آسيا نوشت :«در هفته ای که تهیه کنندگان و مجریان و گزارشگران فوتبال رفته بودند سراغ زر ماکارون حامی مسابقات فوتبال غرب آسیا و داد فوائد ماکارونی را در اعتلای فوتبال ایران سر می دادند ، عادل فردوسی پور با دید حرفه ای و متفاوت خود این هفته برنامه موفقی از نود را به مخاطبانش ارائه کرد.»
در هفته گذشته برنامه ورزش و مردم به تهيه كنندگي و اجراي بهرام شفيع در اقدامي باور نكردني مدير شركت زر ماكرون را به استوديوي برنامه اش دعوت كرد و دقايقي طولاني به او فرصت داد تا از فعاليت هاي اين شركت بگويد.علاوه بر اين در برنامه " فوتبال برتر " به تهيه كنندگي مهدي هاشمي و اجراي پيمان يوسفي فرصت مناسب تبليغاتي در اختيار اين توليد كننده ماكاروني قرار گرفت.جواد خياباني گزارشگر 2 بازي از 4 بازي تيم ملي ايران در بازيهاي غرب آسيا هم بارها اين مسابقات را با تاكيدي ويژه جام زر ماكرون خواند.
ناظمي در بخشي ديگر از يادداشتش در تحليل برنامه دوشنبه شب گذشته نود نوشته است:« نوستالوژی فوتبالی که دوشنبه شب از نسل طلایی و گذشته فوتبال ایران در برنامه نود به نمایش درآمد غم انگیز بود.بزرگانی که نسل اول و دوم این کشور در دهه ۶۰ و هفتاد شمسی ازآنها خاطره دارند و بسیاری از این بزرگان فوتبال امروز به جای ارائه تجارب خود به نسل سوم ،درگیر حواشی و بازسازی جسمی و روحی خود بر اثر بلای اعتیاد خانمانسوز هستند.نوستالوژی فوتبالی که نود پیش چشم ما به نمایش گذاشت این سوال را بیشتر مطرح کرد، حاصل این فوتبال چیست ؟ فوتبال ایران به روایتی یکصد ساله است و بنا بر اقوال دیگر هشتاد و اندی سن دارد.می گویند افزایش سن می تواند مایه فضلیت هم باشد رسیدن به اعتماد به نفس بیشتر وبهتر ، اندوختن تجربه و اطلاعات و البته درس گرفتن از خطاهای گذشته از جمله این فضایل است. البته این گذر عمر می تواند حسرتی را هم برای شما به ارمغان آورد که فرد توانایی امروز خود را با محرومیت گذشته اش مقایسه می کند و افسوس می خورد که اگر امکانات امروز را قبلتر داشتم چه کارها که نمی کردم ، حال نمی دانم برای فوتبال ما باید به فضائلش نازید یا حسرت گذشته اش را خورد ؟»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا کار خوبی بود البته خود این افراد هم مقصر بودن اما واقعا خیلی بده که کسانی که یک روزی ما را خوشحال میکردند سریع فراموش کنیم واقعا اون جمله ای که ستاره ها 2بار روی دوش مردم میرن ،یکی موقع قهرمانی و یکی هم دور از جون موقع مرگ خیلی تکان دهنده است. از اون بازیکنی هم که با وجود اینکه مدتی حتی در کنارخیابان زندگی میکرده ولی آلوده نشده و خودش رو حفظ کرده و الان شرایط خوبی را با تلاش و شروع از صفر فراهم کرده خیلی خوشم اومد. واقعا حیفه که کسانی که میتونن مفید باشن اینطور به حاشیه برن و مظلوم واقع بشن.برخی از فوتبالیستهای حال حاضر با دیدن این گزارش باید خجالت بکشن که وقتی یه قسط قراردادشون دیر بشه سریع قهر میکننو...نمیدونم چراگاهی ما زنده کش و مرده پرست میشویم.
Iran, Islamic Republic of
عادل یه حرفه ای به تمام معناست
Iran, Islamic Republic of
پيشكسوتان با ديدن ميلياردرهاي فوتبالي جديد دارن سكته رو ميزنن
Iran, Islamic Republic of
فوتبال ما اونقدر که اعصاب خوردی و و بیچارگی برای ما داره که افتخار و عزت نداره
حیف پول یامفت بیت المال که تو خندق بلای فوتبال می ریزن و یک ارزن هم سود نداره ....
Iran, Islamic Republic of
مستند خیلی خوبی بود.به نظر من اگرچه اعتیاد به هیچ وجه قابل قبول نیست ولی میشد توجه بیشتری به این پیشکسوتان کرد.به نظر من بیمه داشتن ورزشکاران توقع زیادی نیست.چون بلاخره بیماری سراغ همه میاد و باید قبول کنیم این عزیزان در حال حاضر مشکل مالی دارند و در زمان بازیگری هم مثل الان پول نمیگرفتند.
در ضمن جمع کردن پیشکسوتان دور هم همون طور که عادل گفت کار خیلی خوب و در عین حال بی هزینه ای هست که خیلی میتونه کمک کنه.
Iran, Islamic Republic of
دست عادل درد نکنه خیلی خوب بود
Iran, Islamic Republic of
فردوسي پور خوب شروع كرد ولي از يكجايي ديگه پاشو از گليمش درازتر كرد و مدام دنبال حاشيه هاي بيخوده.سرنوشت فرزاد حسني براي عادل تكرار خواهد شد