پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فرار سرکردگان داعش به سوریه

پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 392219
برخی سرکردگان گروهک تروریستی داعش از فلوجه و هیت به سوریه گریختند.
به گزارش جهان؛ واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه العراقیه خبر داد، شورای استان الانبار عراق از فرار سرکردگان داعش از این استان خبر داد.

صباح کرحوت رییس شورای استان الانبار گفت: برخی سرکردگان داعش از فلوجه و هیت گریخته اند که علت آن حملات هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین المللی و عملیات نیروهای پیاده در این منطقه بوده است.

هلاکت یکی از سرکرده های داعش در موصل

منابع محلی از هلاکت یکی از سرکرده های گروه داعش در حمله هوایی دیشب جنگنده های ارتش عراق به مواضع این گروه در شهر موصل خبر داد .

منابع محلی و شاهدان گزارش دادند رضوان الحمدونی مسئول گروه تروریستی داعش در شهر موصل در حمله هوایی امشب جنگنده های ارتش عراق به هلاکت رسید .

به گزارش خبرگزاری آلمان از موصل ، شاهدان افزودند الحمدونی در حمله هوایی دیشب به یکی از پناهگاه های اصلی این گروه در محله ۱۷ تموز در غرب شهر موصل کشته شد .

خنثی شدن حمله داعش به استان صلاح الدین

نیروهای ارتش عراق با حمایت از عشایر شهرستان بلد در جنوب استان صلاح الدین حمله تروریستهای داعش را به این منطقه خنثی کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *