سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

اقامت‌مسئول‌سابق مرتبط بابهداشت درآمریکا

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 393317
اخیراً شنیده شده است یکی از معاونین سازمانی وابسته به وزارت بهداشت پس از تودیع خود از سمت معاونت، برای اقامت راهی آمریکا شده است.
به گزارش جهان به نقل از دانا، پس از خروج بدون بازگشت برخی از افراد که به شکل های مختلفی در بدنه دولت‌ها حضور داشتند، اخیراً شنیده شده است یکی از معاونین سازمانی وابسته به وزارت بهداشت پس از تودیع خود از سمت معاونت، برای اقامت راهی آمریکا شده است.

گفتنی است خانواده این فرد از چند ماه پیش بار سفر به آمریکا را بسته و در آن کشور اقامت گرفته اند.

پیش از این نیز خبر اقامت یکی دیگر از مسئولین این سازمان به همراه خانواده خود در کشور کانادا طی چند سال گذشته منتشر شده بود.

از آنجا که این سازمان در وزارت بهداشت و درمان نقش عمده و ویژه ای داشته، این ارتباطات خارج از کار با کشورهایی مانند آمریکا قابل تأمل است.

با توجه به افزایش چشمگیر بیوتروریسم به رهبری آمریکا در دنیا و از طرف دیگر ارتباطات گسترده این مسئولان بهداشت و درمان با این کشور، امکان اقدامات سوء امنیتی از سوی سرویس های بیگانه در ارتباط با بیوتروریسم و ... بیشتر شده است که لزوم توجه بیشتر مسئولین بهداشت و درمانی در این خصوص مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *