جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۱۶

دایی از سرمربیگری‌ پرسپولیس برکنار و درخشان جایگزین شد

چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 379610
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از برکناری علی دایی خبر داد.
دایی از سرمربیگری‌ پرسپولیس برکنار و درخشان جایگزین شد
به گزارش جهان، وی این خبر را در گفتگو با مهر تایید کرد و گفت: براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز حمید درخشان تیم را تحویل می گیرد.

حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس لحظاتی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست امروز هیات مدیره این باشگاه گفت: علی دایی از سمت سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد و فعلا درخشان سرمربی شده است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی این خبر را اعلام کرد که سرخپوشان تهرانی در هفت هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند و صاحب دو پیروزی، ۲ تساوی و ۳ باخت شده اند. علی دایی در شرایطی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شده است که طی هفته های گذشته صحبت های مبنی بر برکناری وی از سوی هیات مدیره مطرح شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک پرسپولیسی عاشق
ای خدا دیگه نمیدونم حرف دلم رو به کی بگم.
هر کسی که برای پست و مقام میاد تو باشگاه پرسپولیس فقط هدفش سو استفاده از این پست هستش. تا کی باید زجر تیم محبوبم رو ببینم.
درخشان چه گلی زده که میخواهن بیارنش بکن مربی پرسپولیس....
شاید خیلی ها مثل من موافق برکناری علی دایی باشند اما چند تا نکته تو برکناری و اخراج باید بررسی بشه
1 با این وضع اخراج و عدم توافق دایی پرسپولیس برای دو سال باقیمانده باید 4 میلیارد و 600 میلیون تومان به علی دایی بده که رقم سرسام آوریه. اما امکانش بود با دایی مسالمت آمیز صحبت کرد لااقل بخشی از این مبلغ کسر بشه
این مبلغ رو بنویسید به حساب نابلدی آقایون که هزینه ای سرسام آور به باشگاه برای و مردم تحمیل کردند و باشگاه پرسپولیس بازم بدهکارتر از قبل شد (تازه قرارداد مربیان به کنار)
2 نحوه اخراج و یا برکناری مربی این نیست. باید رسما نامه میزدن و به مربی اعلام می کردند که شما برکناری. دلیل حضور دایی هم در ورزشگاه به این دلیله که نمیخواد بعدا باشگاه اعلام کنه که سرمربی سابق در محل تمرین حاضر نشد و ما سرمربی جدید آوردیم. دایی تنها منتظر نامه برکناری هست تا بتونه با اون به پول قرارداد امسال و سال دیگه برسه و عدم حضورش در ورزشگاه به معنی استعفای مربی و سوخت شدن مطالباتش هست


کلا اخراج دایی یه تصمیم به ظاهر درست اما با رفتارهای نادرستی بود که ضررش رو نه آقای دایی می بینه و نه آقای سیاسی و یا وزیر ورزش و سیاسیون، بلکه مثل همیشه مردم و طرفداران هستند که به یه باشگاه همیشه بدهکار و ورشکسته دل بستند
میثم
خدارو شکر
Iran, Islamic Republic of
ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است...
بابایی
الحمدلله . اینقدر باد تو آستین دایی کردند و اسطوره اسطوره گفتند که دیگه خودشونم ازش میترسیدند . و خودش هم باورش شده بود که کسی نمیتونه باهاش برخورد کنه .
دایی اسطوره هست نیازی نیست کسی بهش بگه واقعا اسطوره هست با درخشانم به هیچ جا نمیرسه پرسپولیس
یک دوست
برادر گرامی اولاً شما اسطوره به کی میگید در اسطوره بودن دایی شکی نیست .
دوماً هرتیمی موفق میشه مطمئناً در وحله اول تیم خوب و منسجم و یکدست و بدون هاشیه ست در تیمی که مایلی کهن دغدغه ی کوچک آن باشه وای بحال حاشیه های بزرگ .
سوماً تا وقتی که مدیریت ورزشی مشکل داشته باشه هیچ مربی صاحب نامی هم همی تونه موفق باشه و در پایان هیچ موقع زود و بدور از واقعیت قضاوت نکنیم .
اقای دایی واقعا اسطوره وقتی فوتبال ما شده سیاسی باید فاتحوشون خواند
این اشتباه رو علی آبادی هم انجام داد باید به امثال دایی آنقدر وقت داد که ملت با دمپایی و گوجه بدرقه شان کنند تا دیگر روی بازگشت نداشته باشند مطمئن باشد این آدم شاکی پرسپولیس خواهد شد و تقاضای خسارت چند میلیاردی خواهد کرد.
meysam
کوته فکر معلومه که باید پولشو بدن
Iran, Islamic Republic of
فقط افشین قطبی.
Iran, Islamic Republic of
در خشان کارنامه درخشانی ندارد .
واقعا برای سیاسی و درخشان متاسفم
عابد اسماعيل زاده
با عرض سلام و ادب

به نظر بنده بازيكنان اون بازيكنان قديمي و با روحيه نيستند.بهترين مربي دنيا هم بياد توي پرسپوليس هم نميتونه چيزي رو تغيير بده...متاسفانه اكثر فوتباليها فقط وفقط به پول و ماشين و ويلا و شهرت و دلار و قراردادهاي خارجي فكر ميكنند ...
Iran, Islamic Republic of
الان قهر مي كنه و ميدوه ميره آلمان
ف
Iran, Islamic Republic of
چرا از دایی بت میسازین و میپرستینش به حد کفایت از بیت المال بهش پول رسیده و جمع کرده شما برید نگران خودتون باشید انقدر پول داره که آخ نمیگه با درخشان کاری ندارم ولی دلم خنک شد دایی رفت کنار بره پولایی که تو این سالها جمع کرده بشماره وقتش پر میشه