شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۲
۴

اوباما: آسان نیست که هم با ایران مذاکره کنی هم پنج نوبت نماز بخوانی!

سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 419912
آسان نیست که هم رییس جمهور باشی و هنوز درصدد بررسی سیستم مهاجرت و صدور حق وتو و مذاکره با ایران باشی همه اینها به کنار، وقت کافی هم برای ادای نماز در پنج نوبت اختصاص دهی ... خیلی دشواراست.
اوباما: آسان نیست که هم با ایران مذاکره کنی هم پنج نوبت نماز بخوانی!
رییس جمهوری آمریکا اختلاف خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و جان بینر، رییس اکثریت جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا را به شوخی و تمسخر تبدیل کرد.

به گزارش جهان به نقل از العالم ،القدس العربی نوشت: باراک اوباما در مراسم سالیانه شام خبرنگاران در کاخ سفید که شنبه گذشته برگزار شد زمانی که از رابطه بحرانی اش با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، با تمسخر یاد کرد و گفت که نتانیاهو در مراسم تشییع جنازه من سخن خواهد گفت، موجبات خنده حاضران را فراهم آورد.

اوباما افزود: جای تعجب ندارد از اینکه مردم همواره می گویند ریاست جمهوری مرا پیر کرده.

وی با اشاره به دعوت بینر از نتانیاهو در مارس گذشته برای سخنرانی درکنگره بدون اطلاع کاخ سفید گفت: من به اندازه ای پا درسن گذاشته ام که جان بینر، رییس اکثریت جمهوری خواهان مجلس نمایندگان، از نتانیاهو خواسته تا در مراسم تشییع جنازه من سخن بگوید.

وی در پاسخ به سخنانی پیرامون مسلمان بودن خود فضایی از شوخی را در مراسم شام به وجود آورد.

اوباما افزود: آسان نیست که هم رییس جمهور باشی و هنوز درصدد بررسی سیستم مهاجرت و صدور حق وتو و مذاکره با ایران باشی همه اینها به کنار، وقت کافی هم برای ادای نماز در پنج نوبت اختصاص دهی ... خیلی دشواراست.

این شوخی حتی به خانم هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق وی که برای ریاست جمهوری اعلام نامزدی کرده نیز کشیده شد.

اوباما گفت: آمریکاییها با بی ثباتی روبرو هستند به عنوان نمونه دوستی دارم تا چندین هفته گذشته میلیونها دلار در سال به دست می آورد، اما هم اکنون در منطقه کراوان ایالت آیوا زندگی می کند.

رئیس جمهوری آمریکا بخشی از مطالب خود را درقالب سخنرانی جدی و شوخی ، باهمراهی کیگان مایکل کی یکی از هنرپیشه های طنزپرداز معروف آمریکا اجرا کرد که به عنوان " مترجم خشم" درکنار او قرار گرفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دمش گرک روزی 5 بار هم نماز می خواند
ne
نه بابا چه سجاده ای آب میکشه نامرد ترسو
اگرسعادت بیابی وقت هم پیدا می کنی اما بعیداست
میدونستین به احتمال خیلی زیادی اوباما رو ترور میکنن .. بهش شک داشتم ولی وقتی گفت نتانیاهو توی مراسم ختم من سخنرانی میکنه واسم ثابت شد ... حالا نیگا