سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱۵

پاسخهاي آتشين كروبي و موسوي به دعوت مجمع روحانيون

دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 109510
موسوي: مواضع من روشن است، نيازي به بيان آن در جلسه نيست؛ من از آقاي خاتمي گله دارم؛ مجمع بيانيه مي دهد اما يك بار و يك جا نامي از جنبش سبز نمي آورد ...
به گزارش سرويس سياسي جهان، شنيده ها حاكي از آنست كه در پي دعوت اخير مجمع روحانيون مبارز از كروبي و موسوي براي شركت در جلسه مجمع و بيان ديدگاه هايشان، شيخ اصلاحات به تندي به اين دعوت پاسخ داده است.

وي ضمن رد اين دعوت، گفته است كه: "اگر از تشنگي در حال مردن باشم و زنده ماندنم جز با گرفتن جرعه آبي از خؤينيها و خاتمي ميسر نباشد، آن جرعه آب را هم نخواهم خواست! " سپس درخصوص مسائل و كارهاي ناروايي كه مجمع در حق كروبي روا داشته و باعث خروج وي از مجمع و تشكيل حزب اعتماد ملي شده بود نيز مطالبي گفته مي شود و از آنچه به زعم وي فرصت طلبي و معامله گري خاتمي است نيز گله مي كند.

به گزارش خبرنگار جهان، موسوي هم در پاسخ به اين دعوت، ضمن رد آن، ابراز مي دارد كه: مواضع من روشن است، نيازي به بيان آن در جلسه نيست؛ من از آقاي خاتمي گله دارم؛ مجمع بيانيه مي دهد اما يك بار و يك جا نامي از جنبش سبز نمي آورد ... 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ننگ ابدي نثار كروبي و موسوي
Iran, Islamic Republic of
اللهم اشغل الظالمين بالظالمين

و شدد شملهم

و فرقهم تفريقا

و لا ترض الولاة عنهم ابدا
Iran, Islamic Republic of
حیف است که کسی گول شیطان را بخورد و سوار خر شیطان شود و بدتر اینکه شکل خر شیطان شود و به دشمنان اسلام هم سواری دهد ! حاج آقا نا سلامتی شما مدتی مبارزه کرده بودی . کمی از لجبازی بچه گانه ات دست بردار ( آخر بعضی ها که پیر میشوند مثل بچه ها میشوند ) و اگر توانستی کمی به اطراف نگاه کن ببین چه تعداداز بچه های جبهه چه تعداد از خانواده محترم شهدا اعمالت که باعث این همه خسارات جانی و مالی شده ای
هستند
خدا شاهد است و شهادت اش کفایت می کند.
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله تاوان زجرهایی که به مردم و انقلاب دادند را خواهند چشید.
United Kingdom
خداوند انشا االله آنها را به هم مشغول دارد.
Iran, Islamic Republic of
چندمین بار است که اخبار دروغ و کذب می گویید و با پررویی تمام بعد که تکذیب می شود حناق می گیرید. اگر ذره ای صداقت دارید تلاش کنید تا سایت هایی که اخبار موسوی و کروبی و خاتمی را منتشر می کند برای مردم مثل سایت دروغ پرداز شما و رفقایتان قابل دسترس باشد. تا مردم از خود ایشان نظرات آنها را بخواهند و بخوانند. چه جالب است که جلوی دهن افراد را گرفته اید و با پررویی تمام از طرف آنها حرف می زنید. بابا خجالت هم خوب چیزیه ! یک شهروند بی طرف و طرفدار انقلاب اسلامی.
Iran, Islamic Republic of
مجمع بيانيه مي دهد اما يك بار و يك جا نامي از جنبش سبز نمي آورد ...
موسوی :
هیچ کی منو دوست نداره!!!!!!
United Kingdom
دلم برای کسانی که با لباس انصاف، تاختن به موسوی و کروبی را مجاز نمی دانند میسوزد. بترسید از این که در برزخ همنشین ابوموسی اشعری شوید!
Iran, Islamic Republic of
من که فکر میکنم شیخ ساده لوح از نقاش دیکتاتور بیشتر سرش میشه باز اون فهمیده چه رکبی خورده ولی اون دیوانه همچنان داره با توهم جنبش سبزو ای چرندیات حال میکنه !
United States
پررویی هم حدی داره تو انتخابات تقلب کردین بچه مردمو روز روشن تو خیابون کشتین .....
Iran, Islamic Republic of
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
Iran, Islamic Republic of
جالبه!!اظهار نظر اون بنده خدايي رو مي گويم كه عليرغم اون همه افتضاحات اين جماعت دين به دنيا فروخته و دل به آمريكا و اسرائيل و انگليس و منافقين و سلطنت طلبها و بهاييهاو....سپرده و سر شاخه هاي آن امثال موسوي و خاتمي و كروبي,هنوز هم به خود نيومده و دل به چرند گويي و لاطائلات اين بيچاره هاخوش كرده و اظهار ناراحتي كرده انداز اينكه چرا جلو فتنه انگيزي اين جماعت و رسانه هاي وابسته به آنها را گرفته ايد؟ !!!با با اينها خودشون هم خودشونو قبول ندارند اونوقت شما كاسه داغتر از آش شده ايد؟؟!!
آخه سادگي و كج فهمي تا چه حد؟؟!!عقل و منطق و فكر هم چيز خوبي است البته اگه شماهم مثل آن بيچاره ها ريگي به كفش نداشته باشيد!!
Iran, Islamic Republic of
توبه گرگ مرگ است كسي تا حالا فكر كرده چرا طيف خاتمي هيچوقت به كروبي دور نداد وچرا شيخ ساده لو ح اينقدر به خون اينا تشنه است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر روز واقعیتهای پنهان جریان فتنه نمایان میشود
خدایا شکرت که مردم پیروز این فتنه بودند
Iran, Islamic Republic of
شک نداریم که عاقبت بساط این فتنه توسط خود آقایان فتنه گر برچیده خواهد شد انشاالله. از بس که به رقابت و تخریب همدیگه مشغولند.