جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
قاب پایداری

عکس / روز تاریخی در استادیوم آزادی

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 275516
در تهران، سپاهیان محمد(ص) پیش از اعزام به جبهه های نبرد، در استادیوم آزادی، مانور بزرگی برگزار نمودند .این عکس، یکی از یادگارهای آن مانور پرشکوه است.
عکس / روز تاریخی در استادیوم آزادی
به گزارش جهان نيوز، استادیوم آزادی تهران، در سال ۱۳۵۰، افتتاح شد و از آن روز تا کنون، میزبان صدها مسابقه ورزشی ملی و بیت المللی بوده است. استادیوم آزادی بزرگترین ورزشگاه فوتبال در خاورمیانه، سومین در آسیا و چهارمین در جهان است.این استادیوم در طول عمر چهل ساله خود، چند بار، محل درخشش عزت و شرف ملت ایران گردیدو عکسی که می بینید، در سال ۱۳۶۵ گرفته شده است. در این سال، فرباخوان بزرگی برای جذب نیروهای داوطلب بسیجی به جبهه های نبرد انجام گرفت و در اواسط سال، آیین اعزام بزرگ سپاهیان محمد(ص) در سراسر کشور برگزار شد. در تهران، سپاهیان محمد(ص) پیش از اعزام به جبهه های نبرد، در استادیوم آزادی، مانور بزرگی برگزار نمودند .این عکس، یکی از یادگارهای آن مانور پرشکوه است. جمع زیادی از شرکت کننده گان در این مانور، در جریان عملیات آتی، یعنی کربلای۴ و ۵ شربت شهادت نوشیدند. روحشان شاد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *