شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شجاعی تیم جدیدش را انتخاب کرده است

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 375614
هافبک فصل گذشته لاس‌پالماس اعلام کرد به زودی تیم جدیدش را معرفی می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، روزنامه اسپانیایی «Ara Balears» چاپ کاتالونیا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد، مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در فهرست خرید تیم دسته دومی مایورکا اسپانیا قرار دارد و حالا خود این بازیکن عنوان کرده تیم بعدی‌اش را انتخاب کرده است.

شجاعی که در انتهای فصل گذشته قرارداد یک ساله‌اش با لاس‌پالماس به پایان رسید با اشاره به اینکه تیم جدیدش را انتخاب کرده با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نوشت: به زودی تیم جدیدم را به شما اعلام خواهم کرد.

هافبک ۳۰ ساله تیم ملی کشورمان که پیشنهاداتی از دیگر لیگ‌های اروپایی داشت پیش از این بارها اعلام کرده بود که قصد دارد فوتبالش را در اسپانیا ادامه دهد. قرارداد شجاعی ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴ با لاس‌پالماس به پایان رسید و او حالا به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به هر باشگاهی که می‌خواهد ملحق شود.

شجاعی تابستان گذشته پس از شش سال حضور در اوساسونا و بازی در لالیگا به تیم دسته دومی لاس‌پالماس ملحق شد و در ۲۴ بازی که در رقابت‌های مختلف برای زردپوشان جزایر قناری به میدان رفت، شش گل به ثمر رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *