جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱۸
۲۳

مهره‌چینی‌ جریان تندرو در دانشگاه‌ها به میوه‌دهی رسید!

پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 355517
تغییرات فله‌ای و گسترده در مدیریت دانشگاه‌ها که با روندی تعجب‌آمیز و پرشتاب در دولت یازدهم شروع شده است، اندک‌اندک نخستین آثار خود را نشان می دهد.
مهره‌چینی‌ جریان تندرو در دانشگاه‌ها به میوه‌دهی رسید!
به گزارش جهان، کیهان نوشت: تلاش برای تبدیل دانشگاه‌ها به اتاق جنگ جریان مدعی اصلاح‌طلبی، تجربه‌ای تلخ از دوران اصلاحات است که به نظر می‌رسد عده‌ای قصد دارند همان فضا را بار دیگر پدید بیاورند.

هرج و مرج، بلوا و آشوب، گزاره‌های مهم این روش مدیریت در دانشگاه‌هاست که در روزهای اخیر شاهد آن بوده‌ایم.

در آخرین مورد، سخنرانی محمدرضا عارف، نامزد اصلاح‌طلبان در دانشگاه فردوسی مشهد با هیاهو و غوغاسالاری عده‌ای که به نفع سران فتنه شعار می‌دادند متشنج شد به گونه‌ای که عارف مجبور شد چند بار سخنانش را متوقف کند!

غوغاسالاران که فراموش کرده‌اند عارف به گفته خودشان اصلی‌ترین و تنها نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم بوده، دلخوری‌ها و برخی اعتراضات رقیق عارف از دولت را برنتافته و فرمان حمله به او را هم صادر کرده‌اند!

کسانی که تا چند ماه قبل مدعی بودند دکتر روحانی اصلا اصلاح طلب نیست و اگر در بین تمام نامزدها، یک نامزد اصلاح طلب باشد، کسی جز عارف نیست، امروز فضا را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که حتی او هم نمی‌تواند سخنانش را به راحتی بیان کند!

این گروه چند روز قبل هم در دانشگاه امیرکبیر تهران سعی در بر هم زدن مراسم جشن روز ملی هسته‌ای و جلوگیری از سخنرانی دکتر عباسی و دکتر جلیلی داشتند که با حضور دانشجویان ارزشی، موفق نشدند.

عاملان اغتشاش در جشن هسته‌ای، از تعلیق تحصیلی تا دیدار با هاشمی +عکس

اکنون به نظر می‌رسد مهره‌چینی‌های جریان تندرو در بدنه آموزش عالی، به دوران میوه‌دهی خود نزدیک شده و آشوب و بلوا، برنامه درسی ترم‌های آتی دانشگاه‌ها خواهد بود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عجب مهره های درشت و تپل و مپلی هم چیدن
امین
دود این حرکات، فقط به چشم دانشجویان و جریان علمی کشور می رود.
منتقد بی سواد
Iran, Islamic Republic of
شعارهای اعتدال گرایانه وامیدوارنه:
1-ما در یک فضای سالم نقد در جهت نهادینه کردن گفتمان دموکراسی ومردم سالاری گریبان خود را در مقابل شما که مخالف ما هستید می دریم و با احترام گلوی شما را می فشاریم
2-به اصول جامعه مدنی وحقوق شهروندی احترام می گذاریم و در جهت تکریم از کرامت انسانی با سر دادن شعار :"زنده باد مخالف من" که در واقع باور ماست سر شما را محکم گرفته به طاق سقف و در و دیوار می کوبیم ولی به کرامت انسانی وحقوق شما احترام می گذاریم
3-ما درجهت حفظ معیشت مردم که باید به هر جهت بچرخد، سانترفیوژها را تعطیل می کنیم تا بزرگنرین موفقیت تاریخ هسته ای به نام ملت بزرگ ایران به ثبت برسد. ملتی که شایسته بهترین هاست
4-"سفره مردم کوچکتر شده است"و"مردم در در معیشت خود در مضیقه هستند"(به نقل از صحبتهای رییس جمهور محترم در مناظرات انتخاباتی سال 92) ما در کمال احترام مردم به صف سبد کالا هل می دهیم و با اعتماد کامل به مردم در صورتیکه از یارانه انصراف ندهند، مجازاتهای مناسبی را برایشان پیش بینی کرده ایم .
5-"ما آمده ایم تا با کلید حل مشکلات چهره زشت معضل بیکاری وفقر را برطرف کنیم"(نقل به مضمون از صحبتهای رییس جمهور محترم در مناظرات انتخاباتی سال 92) در این راستا گامهای موثری همچون توافق نامه عظیم ژنو را منعقد کردیم که فقط تعدادی بی سواد به آن انتقاد کرده اند
Iran, Islamic Republic of
اینا که انقد ادب ادب می کردن این بود؟
خدا هدایتشون کنه
محسن
تحلیل آبکی، این بگو مگوها در دوران احمدی نژادم وقتی افراد می رفتن برای سخنرانی بود اون موقع میوه دهی کی بود
کریم
Iran, Islamic Republic of
آدمی که عقل و شعور و منطق داشته باشه از کار ها نمی کنه! اعتدال گرایی و عقلانیت با این رفتارها منافات داره! متاسفانه چند سالی است که عده ای ارازل و اوباش اجیر شده برخی جناح های سیاسی با برچسب دروغی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم و علی الخصوص دانشجویان عزیز هستند تا اربابانشان از این تفرقه و چند دستگی مامنی برای خود بسازند و به اهداف شومم سیاسی خود برسند!!! انسان متدین و عاقل که دارای تفکر باشد علی الخصوص از جنس فرهیختگان از این رفتارهای زننده نمی کند!!!!
....
ملت ايران هيچ وقت قيم نياز ندارد
آقای روحانی که مدعی بود جامعه آرام شده است آیا نمی بیند روند خزنده خشونت طلبان دانشگاه ها را به آشوب کشیده است ؟
p
Iran, Islamic Republic of
دانشجویان ارزشی؟؟؟؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
فریاد دانشجو قلم او ، فکر او و دانش اوست برای رسیدن فردایی روشن! کسانی که این رفتارهای زشت و دور از شان دانشگاه را می کنند در هر دسته بندی سیاسی که باشند در زمره دانشجویان صاحب فکر و منطق نبوده و در بین فرهیختگان جامعه جایی نداشته و نخواهند داشت!
Iran, Islamic Republic of
فقط پر نکن سایتو....
کم گوی و گزیده گوی چون در.
Iran, Islamic Republic of
میشه بیشتر توضیح بدید که دانشجویان ارزشی کیا هستن ؟؟؟؟؟؟؟
.... حال که با تغییر آب و هوا رنگ عوض کرده است، بد شد و ال شد و بل شد؟!
دانشجو 19-20 ساله تازه از پای درس و کتاب و کنکور بلند شده اومده دانشگاه ، نباید از اونا که هنوز با زیر و بم سیاست پیشگی احزاب آشنا نیستند سواستفاده کرد !
شهاب
افراط و تندروی نمودش در مدعیان اصلاحاته ولی با کمال وقاجت همیشه به حزب الله نسبت داده میدن...
۱۸ تیر ۷۸
۱۸تیر ۸۲
فتنه ۸۸
و...
و...
و...
اینا در حد "کشور به آتیش کشیدنه"...
در حد مراسم و دانشگاه و غیره در این مجال نمیگنجد!...
شهاب
یعنی حزب الله آخر مظلومیته...
یعنی به جای این طلبه جوان اگه یکی از اراذل "سطل آشغال اتیش زن" کشته شده بود دنیا رو پر میکردن اینا...
جهان جان چرا نظراتو منتشر نمیکنی؟
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید برای چی دانشجویان سابقه دار را وزارت علوم به دانشگاه راه داد برای همین خوش رقصی ها .
تندروی در هر جهتی باعث ضربه به دین و منافع ملی می شود.
منافع ملی کشور را قربانی منافع کوتاه مدت احزاب نکنیم.
محمد
دانشجویان افراطی رو باید باهاشون برخورد کرد. واقعاً الان دم خروس ...بیرون زد. ..
hamid
از قدیم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره!
متاسفانه همه اینا بازتاب خط مشی احمدی نژاد وطرفداراش در ۸ سال گذشته است.
چه عربده ای میکشه این بلندگوی جریان مدعی روشنفکری
بله! اقاجان!!
کجاشو دیدید!!!!!!!!! تازه اولشه!!!
حوادث مهمتر در راه است!
مهمترین برنامه اصلاح طلبان در این ترم تحصیلی سالگرد حادثه تیرماه سال 78 خواهد بود که با این برمانه آن را استارت زدند!!!!!