پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۱

پناهیان:شهید هادی‌ الگویی‌شاخص است

شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب: 425113
حجت الاسلام پناهیان در مراسم یاد بود شهید ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی از ستاره های آسمان و الگویی شاخص برای جوانان به ویژه جوانان شهر تهران است.
به گزارش جهان به نقل از رسا، حجت الاسلام پناهیان در یادواره شهید ابراهیم هادی، علمدار کانال کمیل و پانصد جوان شهید گردانهای کمیل و حنظله، به همت گروه فرهنگی شهید هادی بعد از ظهر جمعه هشتم خردادماه در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با اشاره به شهید شاخص و بزرگوار ابراهیم هادی گفت: شهید ابراهیم هادی شهیدی برجسته در بین شهدای دفاع مقدس است.

وی با اشاره به کتاب خاطرات این شهید بزرگوار گفت: نویسنده این کتاب ما را به زیارت این شهید برد و از این بابت از ایشان سپاسگذار هستم.

استاد حوزه علمیه ضمن توصیه به مطالعه این کتاب، گفت: با مطالعه این کتاب قبل و بعد از خواندن این کتاب متفاوت دچار تحول می شوید و این یک مبالغه نیست.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه شهدای ما نزد خدا مقامشان محفوظ است و ما از آنها خبر نداریم عنوان کرد: خدا خواسته است ما این شهید بزرگوار را بشناسیم.

وی اظهار داشت: شهید ابراهیم هادی نه عالم دینی و نه فرمانده بوده است و پدر بزرگوار این شهید هم این ویزگی ممتاز را داشته است و این شهید یک ورزشکار در گود زورخانه بود.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهید هادی برای گردان کمیل جاودانه است، گفت: حضرت مهدی (عج) به این کانال و شهید هادی افتخار می کند و مردم تهران اگر بخواهند خوب های خود را مثال بزنند شهید هادی یکی از آنها است.

حجت الاسلام پناهیان با اعتقاد به اینکه همه خوبان تهران پشت سر شهید هادی به بهشت می روند، بیان کرد: حاج آقا دولابی وقتی شهید ابراهیم هادی را می بیند و به او می گوید که ما را نصیحت کن و شهید با شرمندگی می گوید، حاج آقا دولابی اهل تعارف و مبالغه نبود.

وی با اشاره به سخن آیت الله بهجت، خاطرنشان کرد:  ایشان معتقد بودند که مطالعه زندگی خوبان کلاس اخلاق است و از جوانان شاخص تهران در دوران دفاع مقدس شهید ابراهیم هادی است.

استاد حوزه علمیه با انتقاد از این که چرا تندیس شهید بر سر در گود زورخانه نصب نمی شود، گفت: نام شهید ابراهیم هادی در محیط اثر گذار است و با گذشت زمان زندگی تاثیر آن بیشتر هم می شود.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به مرور خاطرات زندگی شهید هادی گفت: نمونه نسل انقلاب باید او را بشناسد و پدرشان به حس و حال معنوی او اشاره می کند و نام او را زنده نگه می دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از فیلم هایی که ساخته می شود افسانه است، عنوان کرد: کار کردن برای ابراهیم هادی به فیلم سازان تکنیک کار می دهد تنها باید مثل او باشید و یک ویژگی برتر ابراهیم هادی اخلاص او است و برای خدا کار می کند و این تکه کلام او بوده است معتقد بود کاری که مخلصانه نباشد به درد نمی خورد.

استاد حوزه علمیه امام خمینی(ره) را به عنوان کسی دانست که این گلها را رویاند و اظهار داشت: امام خمینی (ره) این گوهرها را کشف کرد و پرورش داد.

حجت الاسلام پناهیان در پایان صحبت های خود عنوان کرد: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از دل جامعه ابراهیم های هادی را خلق می کرند و این افراد از نور ولایت به وجود آمدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عاشق شهادت
شهید هادی پوریای ولی جبهه ها بود و بعید میدانم امثال این شهید تکرار شوند او تکرار نشدنی ست شادی روحش صلوات