شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۰
۱۸

اظهارات آشنا درباره جلسه رای اعتماد و اهانتش به خانه ملت

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 388719
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت و احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراطگرایان یک اصل اساسی است.
اظهارات آشنا درباره جلسه رای اعتماد و اهانتش به خانه ملت
به گزارش جهان، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نظر مجلس در عدم رای اعتماد به محمود نیلی‌ احمدآبادی وزیر پیشنهاد علوم در جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر مجلس و نمایندگان برای ما محترم است و به آن احترام می‌گذاریم.

وی افزود: این امیدواری وجود دارد که در معرفی وزیر جدید آموزش عالی در علوم تحقیقات و فناوری از طریق تعامل سازنده و اقناعی، موافقت اکثریت نمایندگان محترم مجلس را با گزینه پیشنهادی جذب شود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اظهارات شب گذشته منتسب به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص زیر بار نرفتن به نظر اقلیت مطلق پایداری در مجلس در عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تاثیرگذار بوده است؟ گفت: متاسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت.

آشنا: مخالفان نیلی، باج خواه، اقلیت و افراطی هستند


آشنا ادامه داد: احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ما که فقط تهدید مجلس توی متن شما دیدیم. کجاش مثبت بود؟
حلاج
فمن یعمل مثقال ذره شرایره
بهار
نمردیم ومعنی پیشنهاد مثبت رو فهمیدیم!
این اقلیت حالتون گرفت
این بنده خدا نمیدونه با خودش چند چنده!
احمد
Iran, Islamic Republic of
این آقایان دولتی با این سیاسی کاری و بازی باالفاظ برنامه دارن تا وجه نمایندگان مجلس رو برای مردم خراب کنن و تا به راحتی در انتخابات آینده مجلس بدون هیچ رقیبی پیروز شوند! نمایندگان باید هوشیار باشند و بدور از احساسات با منطق محکم با مسائل دولت برخورد کنند!
United Arab Emirates
واقعيت تلخه
محمد
این بابا کلا در گل بخودی زدن استاده ! البته چون آشناست !! اگه غریبه بود ........!
احمد باقری
United States
مشکلریاست جمهوری ماازمشاوران ایشان است وگرنه خودایشان مواضع خود راشفاف بیان میکنند / سوگمندانه دیوار حاشادر کشور بلنداست هرچه بگویندو هرچه بنویسند اثر اولیه را می گذارند و بعد می گویند برداشت غلط از صحبت های بنده شده است .
Iran, Islamic Republic of
يک کلمه هم بشنويد از مادرشوَر.
سرور
خدا حفظ اش کند وی را واقعا که در زمان خودش و به جا هم خوب حرف می زند و هم خوب عمل می کند!
اخراج نورچشمیها نتیجه اش رای ندادن به وزیر
Iran, Islamic Republic of
برادر گرامی! جناب آقای مشاور!
از شما بعید است ناسلامتی شما ملبس به لباس مقدس روحانیت و از مدیران وزارت اطلاعات بوده اید چرا زیر حرف خود می زنید؛
ما قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا چیزی که خودشون هستند رو گفته .... اینکه روحانی لجاجت با مجلس میکنه و حتما باید یک نفر که از فتنه حمایت میکنه رو معرفی کنه .... جالبتر اینه که وقتی به سابقه اقایون نگاه میکنیم اشتراکشون درباره فتنه 88 هستش و همگی متفق القول موافق اون بودند و هستند .......
از نظر این دولت منتقدان ومخالفانشون افراطی تندرو بی سواد بی شناسنامه ... هستند
من از بیگانگاه هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
Iran, Islamic Republic of
اين جماعت يا معني اقليت و اكثريت را نميدونند يا قكر ميكنند 79 بزرگتراز 160 رياضيشون اشكال داره
علوی
Iran, Islamic Republic of
آخه تمام باسوادا و اعتدالیون در دولت تدبیر و امید جمع شدند و غیر اونها کسی نیست لذا مابقی بی سواد و افراطی بی شناسنامه هستند دیگه !!!!