جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۸

برای شهادت دشت‌ها و کوه‌ها را پیموده‌ام/ پایان افتخارآمیزرکن‌آبادی

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب: 458612
فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ درباره زخمی یا شهید شدن خود، گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌ها را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.
برای شهادت دشت‌ها و کوه‌ها را پیموده‌ام/ پایان افتخارآمیزرکن‌آبادی
به گزارش جهان، سردار سرلشگر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس در تازه‌ترین اظهارنظر، یاد «عضنفر رکن‌آبادی» سفیر سابق ایران در لبنان را گرامی‌ داشت.

سردار سلیمانی روز یکشنبه (دیروز) ٨ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت در تهران گفت، شهادت در منا و پس از مناجات در عرفات و در سرزمین وحی برای آقای رکن آبادی یک پایان افتخارآمیز بود؛ وی با جهاد در راه خدا، به دیپلماسی رنگ وبوی دیگری بخشید.

سردار سلیمانی در این گفت‌وگو که در دفتر کار وی در تهران صورت گرفت، رکن آبادی را یک شخصیت انقلابی نامید که به دیپلماسی معنای تازه ای داده است. او گفت: «رکن آبادی زیر بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی در جنگ ٣٣روزه تابستان ٢٠٠٦ میلادی، نقش مهمی در حفظ شیرازه لبنان در برابر این تهاجم داشت».

فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به شایعات گسترده‌ای که درباره مجروح یا شهیدشدن وی منتشر شده است، خندید و گفت: این‌ها چیزهایی است که دشت‌ها و کوه‌هایی را برای پیدا کردنش پیموده‌ام.

رسانه‌های اسرائیلی و به تبع آن رسانه‌های حامی مخالفان سوریه در روزهای گذشته، اخبار و شایعات متعددی را از شهادت سردار سلیمانی سپس جراحت وی منتشر کرده بودند.
منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فدایی توهستم سردار
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظتون کنه سردار شما شهید زنده هستید.اگه در این شرایط شما را نداشتیم چه باید می کردیم...؟؟؟؟
البته خدا ایشونو حفظ کنه اما ما خدا را داریم و تنها به اوتکیه می کنیم اوست که سردار سلیمانی ها و تهرانی ها و سایر عزیزان را شکوفا می کند.
علیرضا
به کوری چشم اسرائیل و تکفیری ها و دنباله های آنها سردار سلیمانی عزیز تا ظهور حضرت صاحب الامر زنده است. اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و اانصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه.
سردار سلیمانی نماد تفکر بسیجی و آئینه تمام قدتفکرات اسلام ناب محمدی است .خداوند ایشان را برای اسلام ومسلمانان حفظ کند،ای کاش بعد از جنگ امثال ایشان مدیریت کلان کشور را دردست می گرفته اند تا ملت طعم عدالت ورفاه را می چشیدند
سردار رکن ابادی به خاطر دیپلماسی ضعیف ما در برابر عربستان شهید شدند
پیروز
Romania
اینا که منفی میدن همونهایی هستند که ...
رضا
خدا قوت سردار
انشاالله خدا شما را برای ما تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) حفظ نماید
وقتی میبینم اسراییل و آمریکا با شنیدن اسم سردار سلیمانی لرزه به جونشون میفته به خودم می بالم