سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
وزیر کشور در مرز شلمچه:

مرزهای خوزستان تا اطلاع ثانوی باز است

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب: 458919
رئیس ستاد کشوری اربعین در شلمچه گفت: مرزهای خوزستان تا اطلاع ثانوی باز است و برنامه‌ای برای بستن آنها نداریم چرا که تردد به صورت روان و مناسب در این مرزها جریان دارد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور بعدازظهر امروز از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد استان خوزستان شدند و بلافاصه در مرز شلمچه حضور یافتند.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از مرز بین المللی شلمچه به همراه معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: مرزهای زمینی شلمچه و چذابه با هیچ گونه مشکلی در تردد زائران و خدمات رسانی به مردم و زوار امام حسین(ع) روبه‌رو نیست و فعالیت آن ادامه می‌یابد.
 
وی افزود: مرزهای خوزستان تا اطلاع ثانوی باز هستند و برنامه‌ای برای بستن آنها نداریم چرا که تردد به صورت روان و مناسب در این مرزها جریان دارد.
 
وزیرکشور با اشاره به ازدحام فراوان و ترافیک در مسیر و مرز مهران گفت: اینکه به دلایل گفته شده تصمیم گرفته شود مرز بین المللی مهران از امشب بسته شود بعد به نظر نمی‌رسد چرا که ترافیک سنگین و تردد به سختی انجام می‌شود.
 
وی افزود: البته مرزهای چذابه و شلمچه باز هستند و زائران همچنان می‌توانند در این مرزها با ارائه مدارک مورد نیاز تردد داشته باشند.
 
وزیر کشور از زائران خواست، حتما برای عزیمت به عتبات عالیات و کربلا، حتما گذرنامه و ویزا همراه داشته باشند پرا که داشتن این مدارک شرط ضروری برای حضور در کشور عراق است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *