دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

توقيف کشنده‌هاي حامل لوازم آرايشي

پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 361510
فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان از توقيف دو دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از ابتکار، سرهنگ حميدرضا انصاري در اين باره گفت:« در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق در سطح استان بوشهر ماموران ايست و بازرسي مستقر در محورهاي خروجي برازجان اقدامات نظارتي خود بر خودروهاي عبوري را تشديد کردند».

وي ادامه داد:« در همين راستا ماموران پليس به دو کشنده ولوو که در حال خروج از برازجان بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کرده است که پس از توقف خودرو و با دستور مقام قضايي اقدام به بازرسي از آن کردند».

فرمانده انتظامي دشتستان اضافه کرد ماموران در بازرسي از اين دو کشنده ولوو مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق از نوع اسباب بازي را کشف و ضبط کردند.

انصاري تعداد اقلام قاچاق را يک هزار و ۱۵۱ کارتن اسباب بازي و لوازم آرايش اعلام کرد و افزود: رانندگان دو کشنده به هويت س- ر و م- ه نيز توسط ماموران دستگير و به مقر انتظامي منتقل شدند.

انصاري ارزش ريالي محموله‌هاي کشف شده را بالغ بر دو ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعلام کرد. به گفته فرمانده انتظامي دشتستان با توجه به اينکه خودروها فاقد هرگونه بارنامه و مدارک گمرکي بودند دو راننده به همراه اقلام مکشوفه براي ادامه روند رسيدگي به جرم روانه دادسرا شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *