جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۵
جهان بی طرف است

عقرب سیاه تبرئه شد؛ قضاوت با شما!

شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 157517
در خبرها امده است که جوان ۲۷ ساله ای که به اتهام تجاوز به ۳۰ زن دستگیر شده بود، از اتهام وارده تبرئه شده است.

جهان نيوز، از مخاطبان درخواست دارد اخبار زیر را که از ابتدای رسیدگی به پرونده این فردشیطان صفت است مرور کرده و قضاوت خود در خصوص رای صادره را اعلام نمایند.

۲۰ اردیبهشت ۸۹

حكم اعدام پسر شيطان صفت موسوم به «عقرب سياه» كه ۱۵ زن و دختر را با تهديد شوكر برقي مورد آزار و اذيت قرار داده بود، از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض شد.

هيأت قضايي دادگاه پس از محاكمه و شور، حكم به اعدام متهم دادند اما قضات ديوان عالي كشور به دليل احراز نشدن شرايط تجاوز به عنف، پس از نقض اين حكم پرونده را براي رسيدگي به شعبه هم عرض فرستادند كه بزودي قضات شعبه ۷۹ دادگاه كيفري استان تهران رسيدگي به پرونده را آغاز خواهند كرد.

۱۱بهمن۸۹:

از ۳۰ نفر شاكي اين پرونده تنها ۲ شاكي در دادگاه حضور يافته‌اند، كه اين افراد نيز توسط يكي از بستگان عقرب سياه كه در ورودي دادگاه حضور يافته تهديد شده‌اند.

۱۳بهمن۸۹

سارا ۳۲ ساله سومين قرباني عقرب سياه است كه حدود ۴ سال پيش براي اولين بار قرباني اين فرد شده و جسد بي جان وي در اطراف بخش فشافويه كشف شد.

او می گوید: به او گفتم داخل كيفم يك قرآن است و عكس پسرم تورو خدا قرآن را به من بده و اجازه بده با عكس پسرم وداع كنم اما او قرآن را به صورت من كوباند و عكس پسرم را هم پاره كرد و در قبري كه براي من كنده بود ريخت.

بدنم هيچ گونه احساسي نداشت تنها گريه مي‌كردم از اينكه چرا لباسي بر تن ندارم حتي نمي‌توانستم خودم را تكان بدهم. نمي‌توانستم فرياد بزنم.

۱۳ بهمن۸۹

به گفته برخي از شاكيان اين پرونده، متهم از داخل زندان و به نحوي كه اصلا معلوم نيست، شماره همراه اين افراد را به دست آورده و بعد از اينكه موفق نشده است از طريق مسالمت‌آميز آنها را به اعلام رضايت راضي كند،‌ به زور متوسل شده و آنها را تهديد كرده است.

يكي از اين شاكيان مدعي شده است كه متهم بعد از تماس با او، اطلاعات شخصي و حتي محل تحصيل فرزندش را هم به او گفته و او را تهديد كرده كه در صورت عدم رضايت، فرزند خردسالش را قطعه قطعه خواهد كرد.

۲۰بهمن۸۹

محاكمه «عقرب سياه»، جواني كه متهم است ۳۰ زن و دختر جوان را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است، دقايقي قبل به پايان رسيد. در اين جلسه، بعد از اينكه حدود ۸ نفر از شاكيان پرونده دوباره با اعلام شكايت از متهم، نحوه اقدامات متهم را بازگو كردند، متهم در جايگاه ايستاد و از خود دفاع كرد.

متهم عليرغم اعترافات قبلي خود در آگاهي كه آن را تحت فشار اعلام كرد، امروز در مقابل قاضي حسيني، فقط اتهامات آدم‌ربايي و سرقت اموال شاكيان را پذيرفت و مدعي شد كه آنها را مورد آزار و اذيت قرار نداده است.

۳۰بهمن ۸۹:

جوان معروف به «عقرب سياه» و متهم به ربودن، آزار و اذيت و سرقت اموال ۳۰ زن و دختر جوان، بعد از محاكمه در شعبه ۷۹ دادگاه كيفري از اتهام تجاوز به عنف تبرئه شد.

در روزهاي گذشته يك نفر از قضات اين شعبه، قائل به ۲ بار اعدام اين متهم بود اما ۴ نفر ديگر،‌ قائل به اين مسئله نبودند و نظر به تبرئه وي از اتهام تجاوز به عنف داشتند اما در نهايت با نظر ۳ نفر از مستشاران، متهم تبرئه شد.

متهم در اين خصوص به تحمل شلاق محكوم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پارتیش خیلی اینکاره بوده .....!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا در مملکت اسلامی به همین سادگی به ناموس مردم دست درازی میکنند و با قلدری حکم برائت می گیرند؟؟؟
وای بر ما
Iran, Islamic Republic of
وافعا تاسف آور است جه باید کرد دست اندر کاران باید بخود آیند وگر نه .......
Iran, Islamic Republic of
واقعا موندم چی بگم
Iran, Islamic Republic of
اینها را نباید محاکمه کرد باید قطعه قطعه کرد بعد به خویشاوندانشان خبر داد که حالا بروید قربانیان را اگر می توانید تهدید کنید
Iran, Islamic Republic of
باورش سخته نباید گذاشت این اراذل به این سادگی از دست عدالت قسر در برن
ما منتظر اعدام این ملعونیم
حضرت آملی به ما مردم قول داده این ملعون ها رو به اشد محازات محکوم می کنه
Iran, Islamic Republic of
باید در ملاء عام اعدام بشه! من به عنوان یه دختر جوان از آقای آملی این درخواست رو دارم. اگه این جور آدما به سزای عملشون نرسن این رفتارهای شنیع در جامعه عادی می شه و قربانی واقعی در این مسائل فقط زنها و دختران جوان خواهند بود.!
لطفا حتما رسیدگی کنید آقای آیت الله آملی
من هنوز باور ندارم که تبرئه ای صورت گرفته باشد. به خصوص که همین چند هفته پیش بود که رئیس قوه قضائیه گفتند که متجاوزین به عنف بدانند که این جرم حکمش اعدام است.
Iran, Islamic Republic of
به عنوان يك مرد 37 ساله با خواندن اين مطالب ... بي تعارف بگم : بدنم لرزيد - تپش قلبم بالا رفت و بغض گلويم را گرفت. ايها الناس!! يا ايها المسلمون !! آيا حكايت خلخال و زن يهودي و ... همه براي كتابهاست؟
واقعا در مملکت اسلامی به همین سادگی به ناموس مردم دست درازی میکنند و با قلدری حکم برائت می گیرند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به نظر من اگر ميتوانيد با كمك جامعه دانشجويي اعتراض خود را به صورت گسترده تر رسانه اي كنيد تا شايد به گوش حضرات مسئولين برسد. به قول يكي از كامنت ها مگر داستان زن يهودي مال كتاب هاست؟ به سي زن مسلمان در جامعه اسلامي تجاوز به عنف مي شود و هيچ كس پاسخگو نيست؟؟؟؟؟ اگر اينچنين باشد آيا از فردا امنيت معنايي خواهد داشت؟ مسلمان باشي و از غيرت خونت به جوش نيايد بايد در مسلمانيت تجديد نظر كني....!!!! سي خانواده عصبي و از هم پاشيده، سيصد خانواده مرتبط به هم ريخته و هزاران هزار مطلب ديگر ثمره سكوت در برابر اين مطلب است...
United Kingdom
شما بهتر می دونید یا قاضی؟ اگرمدرک محکمه پسند هست ارائه بدید و دفاع کنید.
Iran, Islamic Republic of
بايد تاسف شديد خورد . و بعد موضوع را آنقدر پيگيري كرد تا به گوش مسئولين رساند تا مجددا رسيدگي شود تا اين جاني خطرناك به مجازات اعدام برسد.
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين ملعون فقط سزاوار اعدامه چون مفسدفي الارضه و حكم مفسد في الارض هم چيزي نيست جز اعدام

بايد اعدام بشه تا درس عبرتي باشه براي بقيه