پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

امسال چقدر فطریه در کشور جمع شد؟

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 373166
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آمار اولیه فطریه در کشور گفت: ۳۳ میلیارد تومان از پایگاه‌های شهری و مصلی‌ها نماز جمع آوری شده است.
به گزارش جهان،‌ سعید ستاری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه هنوز نمی‌توان آمار پایانی فطریه و کفاره را اعلام کرد، اظهارداشت: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده با جمع‌آوری گزارشات از سطح کشور، آمار پایانی اعلام شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و براساس آمار رسیده از پایگاه‌های شهری و مصلی‌ها، مبلغ ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش فطریه و کفاره جمع‌آوری شده است.

ستاری خاطرنشان کرد: آمار فوق تنها برای پایگاه‌های شهری و مصلی‌ها است و هنوز آمار مساجد اعلام نشده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: از ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده، ۲۷ میلیارد تومان فطریه عام، ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کفاره غیر عمد و مابقی نیز فطریه سادات محسوب می‌شود.

وی تأکید کرد: طبق فتوای مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، کمیته امداد مسئول جمع‌آوری فطریه در سطح کشور است به طوریکه مبالغ جمع‌آوری شده در اختیار نیازمندان هر محل و استان قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *