پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۲
مادربزرگ اوباما:

برای اوباما نمازخواندم تا مسلمان شود

شنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 419363
«ساره عمر»، مادربزرگ باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا که اخیرا به زیارت کعبه مشرف شده است، از نوه خود باراک اوباما خواست مسلمان شود.
به گزارش جهان، ایکنا به نقل از پایگاه خبری «دنیا الوطن» خبرداد؛ باراک اوباما ساعت‌هایی از ریاست‌جمهوری خود در آمریکا را به انکار شایعه مسلمان بودنش گذرانده اما این درخواست مادر بزرگ او برای مسلمان شدن وی شایعات مسلمان بودن اوباما را تقویت کرده است.


بنابراین گزارش، ساره عمر، مادربزرگ ۸۸ ساله اوباما و زن سوم پدربزرگ پدری رئیس جمهور آمریکا که برای ادای عمره به مکه مکرمه سفر کرده است، در گفت‌وگو با روزنامه الوطن عربستان سعودی گفت: برای نوه‌ام نماز خواندم تا مسلمان شود.

پدر رئیس جمهور آمریکا یک مسلمان کنیایی با نام حسین اونیانگو اوباما است.

باراک اوباما بارها در مناسبت‌های مختلف با استناد به بخش هایی از کتاب مقدس مسیحیان اعلام کرده که مسیحی است اما این موضوع هنوز بسیاری از آمریکایی‌ها را از تشکیک درباره دیانت او بازنداشته است.

مرکز افکارسنجی «پیو» در ماه آگوست گذشته یک نظرسنجی انجام داد که بر اساس آن ۱۸ درصد از آمریکایی‌های مشارکت‌کننده در نظرسنجی او را مسلمان و ۳۴ درصد او را مسیحی دانستند؛ آماری که در نوع خود قابل تأمل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسلمون نباشه بهتره! از آل یهود عربستان چه بویی از مسلمانی می آید که از این آدم کش بیاید؟!
مسلمانی به اسم نیست