جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
دادستان کل کشور:

آل سعود مجري سياست غرب در منطقه

سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۰
کد مطلب: 425663
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، دادستان کل کشور گفت: امروز رژیم آل سعود، مجری سیاستهای آمریکا در منطقه شده است.
به گزارش جهان به نقل از واحدمرکزی خبر، دادستان کل کشور که در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد الجواد کرج سخن می گفت، رژیم آل سعود را رژیمی مستبد دانست که امروز مجری سیاستهای آمریکا در خاور میانه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: حقوق بشری که غربی ها از آن یاد میکنند، همان حقوق بشری است که جنگهای جهانی را شکل داد و ملتها باید از این حقوق بشر غربی ، هراسان باشند.

وی همچنین با اشاره به توجه ویژه امام خمینی (ره) به مردم کشورهای همسایه و مسلمان گفت: ایشان همواره طرفدار ملتهای مظلوم بودند و بیداری اسلامی که اکنون سرآغاز عصر جدیدی ازحق خواهی ملتهاست، به برکت همین پشتیبانی ها حاصل شده است.

دادستان کل کشور در ادامه افزود: در مکتب امام خمینی(ره) کنار آمدن با دشمن بی معناست و ایشان همواره در مقابل دشمنان، موضعی خروشان و مستحکم داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ادامه داد:امام خمینی (ره) بر اجرای عدالت تاکید بسیار داشتند بخصوص عدالت در حوزه های اقتصادی و قضایی که همواره با تاکید بر آن، از کسانیکه در جایگاه قضاوت هستند، توقع بسیار داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *