جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

غيبت مشكوك علي كريمي در ايتاليا !

سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب: 125864
ستاره جنجالي تيم ملي كه مقابل ستاره سرخ و واشاش هر دو گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، ظاهرا به‌دليل مصدوميت به ايتاليا نرفته و زودتر از ساير بازيكنان به ايران برگشته است.
همشهري -  بعد از يك تساوي و يك پيروزي، به‌نظر مي‌رسد حريف ايتاليايي سخت‌ترين آزمون قطبي و بازيكنانش باشد. لاتزيو كه فصل گذشته در سري A به رتبه دوازدهم رسيد، تمرينات پيش فصلش را مثل بقيه تيم‌هاي ايتاليايي به تازگي شروع كرده است.

اين تيم شنبه در نخستين بازي تداركاتي‌اش تيم گمنام « اورونزو دي كادوره» را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد. ادي رجا، سرمربي جديد لاتزيو در هر نيمه از11 بازيكن مختلف استفاده كرد.

در اين بازي كوژاك كه در نيمه اول 3 گل از 4 گل لاتزيو را به ثمر رساند، ستاره تيمش بود. رجا كه در ناپولي‌ از سيستم 2 - -5 3 استفاده مي‌كرد، در لاتزيو هم علاقه‌اش به اين آرايش را نشان داده و احتمالا در بازي امشب هم مثل بازي مقابل اورونزو از اين سيستم استفاده خواهد كرد.
بعد از 2 بازي تداركاتي مقابل ستاره سرخ بلگراد و واشاش مجارستان، تيم ملي 30 تير (ساعت 19:30 به وقت تهران) سومين و آخرين بازي‌اش را مقابل لاتزيو انجام مي‌دهد

لاتزيو به تازگي كولارف، مدافع چپ صربش را با قيمت 17 ميليون پوند به منچستر سيتي فروخته است‌ اما ساير بازيكنان كليدي‌اش را حفظ كرده، از جمله زاراته آرژانتيني كه خطرناك‌ترين مهاجم اين تيم به شمار مي‌رود.

قطبي امشب ناجي تيمش در 2 بازي گذشته، علي كريمي را در اختيار ندارد. ستاره جنجالي تيم ملي كه مقابل ستاره سرخ و واشاش هر دو گل را از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند، ظاهرا به‌دليل مصدوميت به ايتاليا نرفته و زودتر از ساير بازيكنان به ايران برگشته است.

درحالي‌كه از اردوي تيم ملي خبر مي‌رسد اين همان مصدوميت قديمي مچ پاي كريمي است كه به سراغ او آمده، برخي ‌ بازگشت كريمي را به‌دليل اختلافش با مديريت تيم ملي به‌دليل شرايط بد اردو مي‌دانند. گفته مي‌شود كريمي به حاجيلو گفته كه ديگر نمي‌خواهد در اردو بماند و در مقابل، سرپرست تيم ملي از او خواسته كه در برگشت به ايران عليه قطبي مصاحبه نكند.

علي كريمي از اينكه كمپ موسل گرو كولر ندارد، ناراضي بود و گفته مي‌شد بازيكنان ديگري هم همين نظر را دارند. از سوي ديگر به نظر مي‌رسد مصاحبه ‌چند نفر از بازيكنان تيم ملي‌ با سايت فدراسيون فوتبال، كه از شرايط اردو ابراز رضايت كرده‌اند ترفندي براي تكذيب نوشته‌‌هاي روزهاي اخير مطبوعات باشد. ‌

اين سايت به نقل از محمد نصرتي مي‌نويسد: «آرامش خوبي داريم . اينجا طبيعت بكري دارد و ما از حضور در اين مكان لذت مي‌بريم. شرايط آب و هوايي، زمين تمرين، ‌تغذيه و امكانات هتل را عالي مي‌دانم و نيازي به كولر وجود نداشت و هوا آنقدر خنك بود كه حتي شب‌ها با لحاف مي‌خوابيديم.»

حنيف عمران‌زاده هم مي‌گويد: «امكانات بسيار خوب است و همه تيم‌ها آرزو دارند در چنين كمپي اردو بزنند. هوا و زمين خوب، تمرينات منظم و من كاملا راضي هستم. بازيكناني كه در باشگاه‌هايشان كار بدنسازي را انجام داده و از فشار آن خارج شده‌اند، همه آنها، با تمريناتي كه اينجا انجام شده كاملا به آمادگي رسيده و خود من با آمادگي كافي به باشگاهم بازخواهم گشت.اينجا همه چيز روي حساب و كتاب و منطق پيش مي‌رود.»

عمران‌زاده درباره ديدارهاي تداركاتي انجام‌شده افزود: «2 بازي با 2 تيم قوي اروپايي انجام داديم. ‌ اين ديدارها و همچنين بازي برابر لاتزيو براي ما بسيار مناسب بوده است. عمران‌زاده درباره قرار گرفتن هتل تيم جنب گاوداري يا كارخانه چوب بري گفت: اصلا ما چنين چيزي نديديم.

هوا و منظره بسيار خوب كه روحيه مضاعفي به ما داده در اينجا وجود دارد. خسرو حيدري هم حرف‌هاي هم‌باشگاهي سابقش را تاييد مي‌كند: «همه چيز ازجمله امكانات هتل، تمرين و تغذيه عالي است و نبودن كولر هم مشكل خاصي نيست. من هم در اينجا به‌جز مناظر زيبا و هواي خوب چيزي نديدم و گاوداري احتمالا نزديك هتل دوستان ديگر است. اينجا كه ما چيزي نديديم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعضی ازبازیکنان برای ماندن در لیست تیم ملی حقیقت و نمیگند ولی علی کریمی بخاطر بزرگ بودن ازکسی نمیترسه وحرفاش واقعیت تیم ملیه.