شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۳

جلسه آیت الله هاشمی با 17 نفر از سران اصلاحات در جماران

دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 125567
در روزهای اخیر جلسه ای در دفتر تهران آیت الله موسوی اردبیلی و با حضور چهره های شاخص سیاسی در منطقه جماران برگزار شده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، این جلسه با دو دستور کار برگزار شده است. دستور کار اول مربوط به بررسی و تحلیل آخرین مسایل سیاسی روز بود که تعدادی از جاضران ارزیابی خود را از آخرین تحولات کشور به ویژه در زمینه عملکرد دولت دهم در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین الملل ارائه کردند.

دستور کار دوم مربوط به دانشگاه آزاد بود. ابتدا هاشمی رفسنجانی با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در ارتباط با دانشگاه آزاد، از تشکیل کمیته ای زیر نظر رئیس قوه قضائیه خبر داد که قرار است این کمیته به زودی نظر خود را درباره مبانی فقهی و حقوقی وقف دانشگاه آزاد به آیت الله لاریجانی گزارش نماید.

به گزارش مشرق، حاضران در جلسه سپس به ارزیابی مبانی فقهی «آیت الله صادق لاریجانی» که مخالف با وقف دانشگاه آزاد است پرداخته و یکی از حاضران پیشنهاد کرد هاشمی رفسنجانی در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت، در این خصوص دیداری با صادق لاریجانی داشته باشد.

این گزارش می افزاید؛ یکی دیگر از افراد حاضر پیشنهاد کرد با افراد کمیته منصوب توسط رئیس قوه قضائیه ارتباط برقرار شود تا موضوع صحت وقف دانشگاه آزاد در گزارش کمیته اعمال شود.

همچنین پیشنهاد شد از برخی محققان و پژوهشگران همچون «محقق داماد» و طیفی از اساتید دانشگاه مفید قم برای تأیید موضوع وقف دانشگاه آزاد در قالب تهیه مقالات پژوهشی و برپایی جلسات تخصصی استفاده شود.

در پایان جلسه تعدادی از حاضران خواستار اصلاح روابط خاتمی و کروبی و انعکاس آن در رسانه های کشور شدند.

این گزارش می افزاید جلسه با حضور چهره هایی چون هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی، سید حسن خمینی، کروبی، میرحسین موسوی و تعدادی از اعضای حزب مشارکت و سازمان مجاهدین که در ماه های گذشته از زندان آزاد شدند برگزار شده است.

تاکنون رسانه های وابسته به افراد حاضر در جلسه از انتشار هرگونه خبر و گزارشی
درباره این نشست خودداری کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خبراگردرست باشد واقعا تاسف بار است و ننگين سازمانهاي مخوف و خائن مجاهدين و مشاركت منحل ميشوند و انهارا دعوت ميكنند يا خائنين بزرگ كروبي خاتمي و موسوي حضوردارند چه بايد گفت اين است تبعيت از رهبر اقاي رفسنجاني؟
Iran, Islamic Republic of
جلسه با 170 نفر هم تشكيل بشه نميشه جلوي مردم ايستاد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جيفه دنيا خيلي از بزرگان را در تاريخ به خود جلب كرده است!
بنده افراطي نيستم ولي بالعيان مي بينم كه تمام اين افراد ياد شده غرق در نعمت هاي دنيوي اند و چنان غافلند كه گويا آخرتي در كار نيست!
.........................................................

Iran, Islamic Republic of
جمع سران فتنه جمع بوده است
Latvia
تا آقاي اجمدي نژاد زنده است حاميان آقاي جاسبي نبايد خيالشان راحت باشد. زيرا او باحمايت قوي مردمي اجازه جولان به امثال جاسبي نخواهد داد.زنده باد احمدي نژاد
پول و دنيا در طول تاريخ خيلي ها را فريفته اين ها هم مثل بقيه!
اين هم تقسيم عادلانه ي خود اين اعيان:
دنياي فاني مال اين حضرات و آخرت باقي مال ما مستضعفان.
Iran, Islamic Republic of
به امید آنکه آن لکه ننگی که بر دامان مجلس نشت بر دامان قوه قضائیه ننشیند .
Iran, Islamic Republic of
يكي نيست به اين سر فتنه و بقيه فتنه گران بگويد مگر حضرت آقا نفرمودند كه ديگر در مورد وقف صحبت نكنيد.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
چنانچه خبر صحيح گزارش شده باشد بايد از عواقب اينهمه رايزني بيمناك بود . همانطور كه مشاهده مي نماييد از صدر تا ذيل با همه بايد رايزني شود و به عبارتي آنها را فريب داده يا تهديد نمايند اميد كه اينگونه نباشد .
Iran, Islamic Republic of
فعالیتهای بی وقفه جاسبی و شرکا در بدست داشتن دائمی دانشگاه آزاد نشان دهنده این معناست که رئیس جمهور محترم خوب نقطه ای را برای ضربه زدن به فتنه گران و اجرای عدالت در نظر گرفته است و ان شائ الله با پشتیبانی ملت موفق خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
جالبه
اشکالی نداره خیلی خوبه من مخالف وقفم ولی
اینهمه ادارات دولتی. روسا ادارات و... تخلف میکنن چرا به اونا هم گیر نمیدید
Iran, Islamic Republic of
اگر صد ها جلسه پنهانی و علنی بگذارید جواب شما را مردم دادند و باز هم به وقتش خواهند داد وهیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند تا با ولایت و مردم نباشید در جامعه اسلامی جایی ندارید زهی خیال باطل
Iran, Islamic Republic of
این همه دست و پا زدن برای وقف یا در انحصار داشتن این دانشگاه آنهم از طرف طیفی خاص که بیشترین لطمه را به عزت و وجاهت ایران طی سی سال گذشته خصوصا فتنه خیانت بار سال گذشته زدند برای هر عاقل تیز بیزی قابل تامل است امیدوارم مسئولین محترم شجاعانه و مردم عزیز نیز بدون برداشتهای سیاسی و مثل همیشه هوشیار باشند تا در دام تبلیغات دروغین نیافتند.