پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تذکر ایران به فرانسوی‌ها در مورد منافقین

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 388566
عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به فرانسه با بیان این که به فرانسوی‌ها در مورد پناه دادن به منافقین تذکر دادیم گفت: نمایندگان فرانسه قول‌هایی در این رابطه به ما دادند.
به گزارش جهان؛‌ فتح‌الله حسینی عضو هیئت پارلمانی اعزامی به فرانسه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران به تشریح دیدارهای این هیئت در فرانسه پرداخت و گفت: روز گذشته با رئیس مجلس سنای فرانسه دیدار داشتیم.

وی افزود: در این دیدار دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران در مورد گروهک تروریستی داعش، کشور سوریه و تحریم‌های ناعادلانه اعلام شد.

حسینی تصریح کرد: هم چنین از مواضع ایران در قبال مسائل منطقه‌ای دفاع و آقای بروجردی مواضع جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند.

وی با بیان این که این جلسه بسیار خوب بود، تصریح کرد: شب گذشته نیز میزبان نمایندگان فرانسه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس بودیم.

وی افزود: این دیدار نیز سه ساعت به طول انجامید و هیئت پارلمانی اعزامی ایران با نمایندگان فرانسه تبادل نظر کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را بحث بر سر پناه دادن فرانسه به منافقین اعلام کرد و گفت: در این رابطه به فرانسوی‌ها تذکر دادیم که نباید از تروریست‌ها حمایت کنند.

وی افزود: ما در این جلسه مطرح کردیم چه دلیلی دارد از تروریست‌ها حمایت کنند و این اقدام فرانسه در پناه دادن به منافقین محکوم است و آن‌ها باید تجدیدنظر کنند.

نماینده مردم قصرشیرین تصریح کرد: در این جلسه اعلام کردیم از آنجا که منافقین از اردوگاه اشرف در عراق اخراج شدند ولی فرانسوی‌ها یک پادگان به آن‌ها داده‌اند این یک ظلم بزرگ به شمار می‌رود.

عضو هیئت پارلمانی اعزامی ایران به فرانسه تصریح کرد: نمایندگان فرانسه در این جلسه یک سری قول‌هایی به ما دادند.

حسینی خاطر نشان کرد: فردا با رئیس مجلس فرانسه دیدار خواهیم کرد و امیدواریم در این جلسه بحث‌های خوبی از جمله در مورد منافقین مطرح شود.

هیئت سه نفره پارلمانی ایران به ریاست علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و با حضور سید حسین نقوی‌حسینی سخنگو و فتح‌الله حسینی عضو این کمیسیون روز یکشنبه عازم فرانسه شدند.

این سفر به درخواست همتای علاالدین بروجردی صورت گرفته و پیش از این نیز رئیس کمیته دفاعی فرانسه به تهران سفر کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین و فرانسه