پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ژاوی یک فصل دیگر در بارسلونا می‌ماند

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب: 371663
در حالی که در یکی دو هفته گذشته تمامی اخبار از جدایی احتمالی ژاوی هرناندس از بارسلونا حکایت داشت، یک نشریه اسپانیایی از تصمیم این بازیکن برای ماندن در نیوکمپ خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا امروز (سه‌شنبه) ادعا کرد که پس از چند ساعت مذاکره میان ژاوی هرناندس با لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا و خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس کاتالان‌ها، این هافبک اسپانیایی در تصمیم خود برای ترک آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا تجدید نظر کرده و قصد دارد در نیوکمپ بماند.

طبق این گزارش ژاوی با تغییری ۱۸۰ درجه‌ای در موضع قبلی خود، تصمیم گرفته تا پایان فصل پیش‌رو در بارسلونا بماند و به همین منظور از پنجشنبه هفته جاری در تمرینات بارسلونا حضور پیدا خواهد کرد تا در کنار دیگر ملی‌پوشان بارسلونا که تاکنون در تعطیلات به سر می‌بردند، تمرینات پیش فصل خود را آغاز کنند.

اسپورت همچنین به نقل از ایوان کورتخا مدیربرنامه‌های ژاوی نوشته که با وجود پیشروی قابل توجه این بازیکن در مذاکراتش با تیم نیویورک سیتی آمریکا،‌ او فعلاً از بازی در MLS‌ چشم پوشی کرده اما نه تنها از این بابت حسرت نمی‌خورد بلکه برای بازگشت به تمرینات بارسا همان اشتیاقی را دارد که در اولین روز حضورش در نیوکمپ داشت.

لوئیس انریکه در ملاقاتی که با ژاوی داشته به او گفته که فصل آینده چه چیزی در انتظارش قرار دارد و این بازیکن با اشتیاق از نقشی که قرار است به او محول شود استقبال کرده است. در این ملاقات همچنین خوسپ ماریا بارتومئو وعده داده تمام امکانات لازم را برای ژاوی فراهم می‌کند تا در پروژه جدید بارسا راحت باشد.

به این ترتیب حضور ژاوی در فصل آینده لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) منتفی است اما مذاکرات او با تیم نیویورک سیتی برای سال‌های آینده همچنان ادامه دارد و با سرعتی آهسته‌تر پیگیری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *