شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
جام جهانی کوچک فوتسال - برزیل؛

تیم ملی فوتسال ایران از فینال بازماند

شنبه ۴ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 321767
تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی کوچک با شکست مقابل روسیه از رسیدن به فینال بازماند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار نیمه‌نهایی هشتمین دوره جام جهانی کوچک عصر امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف روسیه رفت.

شاگردان خسوس کاندلاس با ترکیب اولیه مجتبی نصیرنیا، علیرضا وفایی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی و حسین طیبی به میدان رفتند.

روسیه در نیمه اول توانست با دو گل میلووانف ۱۴ و شایاخمتوف ۲۰ با برتری ۲ بر صفر به رختکن برود. در نیمه دوم نیز روس‌ها توسط گوستاو ۳۲ و فخرالدینوف ۳۶ به گل رسیدند. در این نیمه حسین طیبی در دقیقه ۳۴ توانست یکی از گل‌های خورده ایران را جبران کند. همچنین قدرت بهادری در حالی که ۱۵ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود یک گل دیگر برای ایران به ثمر رساند. در پایان ایران با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل روسیه شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی برزیل مقابل پاراگوئه به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت و فینالیست شد.

به این ترتیب برزیل در دیدار فینال باید به مصاف روسیه برود و ایران به دیدار با پاراگوئه خواهد رفت.

ایران در چهار دوره گذشته که در این مسابقات شرکت کرده بود در ۲ دوره به فینال رسیده بود و در دو دوره نیز مقام چهارمی را از آن خود کرده بود. ایران در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ چهارم شده بود.

در این دوره از مسابقات دیدار تیم‌های ژاپن و صربستان برای کسب مقام هفتمی با نتیجه ۷ بر ۴ به سود صرب‌ها به پایان رسید. همچنین دیدار تیم‌های آرژانتین و گواتمالا که برای کسب مقام پنجمی برگزار شد با نتیجه ۲ بر یک به سود آرژانتین به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *