جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

معروف:امیدوارم انتظار مردم ازما به‌جا باشد

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب: 421360
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: من فقط امیدوارم که توقعات مردم از تیم ملی والیبال به جا باشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سعید معروف در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: با جدیت و نظم اردوهای تیم ملی والیبال آشنا هستم و می‌دانم در مدتی که در کنار تیم ملی نبوده‌ام، همه بازیکنان با قدرت تمرین کرده‌اند و کاملاً آماده هستند.

معرف ادامه داد: مردم از ما توقع زیادی دارند و عاملی که این توقع را در آنها به وجود آورده خود ما هستیم. مردم حتما چیزی در تیم ملی دیده‌اند که تا این حد از ما توقع دارند. من فقط امیدوارم که این توقعات به جا باشد. مردم بدانند که هیچ کدام از ما نه در تمرین و نه در بازی برای تیم ملی کم نمی‌گذاریم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: فقط یک سال تا المپیک باقی مانده و ما به دنیال کسب سهمیه المپیک هستیم. تلاش ما در این فرصت باقی مانده، مضاعف خواهد بود. اما اینکه چه مقامی را کسب کنیم باید تا روز و مراسم اهدای جوایز صبر کنیم و ببینیم چه عنوانی به ما خواهد رسید.

تیم ملی والیبال روز بیستم اردیبشهت برای حضور در دیدارهای تدارکاتی فنلاند و جمهوری چک راهی اروپا می‌شود و سپس برای برگزاری نخستین بازی خود در لیگ جهانی به آمریکا می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *