چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ادعایی که انصاری درباره رهبری کرد

چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 421261
مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که چندی قبل در یک گفت‌وگو مدعی شده بود «روحانی از چهره رهبری غبارزدایی کرده است»! اخیراً در بخشی از صحبت‌های خود در یک مراسم گفته است: تیم مذاکره کننده مشغول نوشتن پیش‌نویس سند توافق نهایی هستند و بطور یقین این سند، سند افتخار این ملت و برداشتن تحریم ظالمانه از ملت خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ایرنا از قول وی تصریح کرده است: این سند، سندی خواهد بود که هم رهبری هم ملت ایران آن را تایید خواهند کرد و انشاالله به لطف خدا و تلاش فرزندان ایران اسلامی در بدنه دولت این کار به خوبی انجام خواهد شد!

* به نظر می‌رسد بیان این جمله که «رهبری سند توافق نهایی را تأیید خواهند کرد» یک اقدام «پیش‌دستانه» است.

رهبری نظام اگرچه همواره بر حمایت از دولت و تیم مذاکره‌کننده تأکید کرده‌اند اما تأیید سندی که قرار است در پی توافق لوزان، میان دولت حسن روحانی و کشورهای ۱+۵ تنظیم شود؛ بحث دیگریست که هنوز نمی‌توان و نباید درباره آن اظهار نظر کرد.

گفتنیست رهبری نظام بارها و بارها بدبینی خود را نسبت به آمریکا ابراز کرده و حتی در اشاره به جریانی در دولت که راه‌حل‌ها را در گرو رابطه با آمریکا می‌بیند؛ صحبت کرده‌اند.

معظم‌له همچنین کراراً خطوط قرمز نظام اسلامی در مسئله هسته‌ای و ماجرای تحریم‌ها را مورد اشاره قرار داده و دولت یازدهم که اصرار زیادی بر مذاکره دارد، در این زمینه عملاً در سنجه‌ی آزمون قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *