سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲۹
۱۸۴

روایت طاهری و هلالی از ماجرای کریمی/ شاکی رضایت داد

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 336563
حاج محمدرضا طاهری پنجشنبه شب گذشته روایت جدیدی از ماجرای محمود کریمی را بازگو کرد. روایتی که شاید نکته های جدیدی درباره پرونده این مداح معروف دربرداشته باشد.
روایت طاهری و هلالی از ماجرای کریمی/ شاکی رضایت داد
به گزارش جهان به نقل از مجله مهر، «سه مرتبه برایشان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.» این روایت «حاج محمدرضا طاهری» از ماجرای تیراندازی جنجالی در اتوبان بابایی تهران است. ماجرایی که یک طرف آن، دوست و همکار قدیمی طاهری یعنی «حاج محمود کریمی» بوده است.

طاهری که پنجشنبه شب گذشته بعد از پایان مراسم سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) چند دقیقه ای درباره ماجرای تیراندازی جنجالی سخن می گفت، البته دوباره اظهارات منتسب به خودش در بعضی رسانه ها را هم تکذیب کرد. اظهاراتی که در بخشی از گزارش ۱۷ دی ماه روزنامه «آرمان» با عنوان«نظر ۱۴ مداح درباره تیراندازی در بزرگراه» آمده بود.

آن گزارش، این جمله ها را به طاهری منتسب کرده بود:«اخبار ضد و نقيض بوده. برادر آقاي كريمي ماجرا را طور ديگري شرح دادند و سايت‌ها هم از قول سردار رادان مجوز حمل سلاح او را قانوني اعلام كردند. سلاح داشتن يا نداشتن من مساله‌اي نيست كه در سايت‌ها اعلام كنم. از ابتداي انقلاب ما مجوز داشتيم اما بحث نوع استفاده مهم است. در حال حاضر سلاح دارم.»

طاهری که یک بار این سخنان منتسب به خودش را تکذیب کرده بود، پنجشنبه شب گذشته دوباره بر تکذیب این نقل قول و «دروغ» بودن آن تاکید کرد و نکته های دیگری هم درباره ماجرای تیراندازی در اتوبان بابایی گفت. نکاتی جدید که شاید ماجرا را وارد فاز تازه ای کند.

گزیده حرف های محمدرضا طاهری را به نقل از سایت «عقیق» بخوانید:

این توطئه پیچیده ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می رود.

سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.

آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرفهای دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.

می خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین است.

من شب یلدا در مسیر کربلا بودم ولی شنیدم که صحبتهای ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.

از قول خود من مطلبی دروغ را منتشر کرده اند که ما هم تکذیب کردیم، اما به حضرت عباس اگر من آن حرف را زده باشم.

دفعات قبل نوبت حاج آقا منصور و حاج سعید بود حالا نوبت حاج محمود و شاید فردا نوبت...اما کور خوانده اند که بخواهند ما را از مسیر ائمه و در خانه امام حسین جدا کنند.

مطمئن باشند که اعتقاد مردم ما نسبت به دستگاه امام حسین قوی تر می شود.

واکنش هلالی به ماجرای محمود کریمی

در همین حال، رجانیوز نوشت، عبدالرضا هلالی در بخشی از اظهاراتش با اشاره به مقام و منزلت عزاداران و خادمان امام حسین(ع) گفت: اگر مقام و منزلت خودت را که برای امام حسین (ع) گریه میکنی و سینه می زنی ندانی ، هیچ وقت به مقام حضرت سیدالشهداء (ع) پی نمی بری. اول باید بدانی مقامت چیست ، جایگاهت چیست ، کجا هستی ، برای چه کسی گریه می کنی ، برای چه کسی سینه می زنی ، این فرشته کی بوده؟ انسان نبوده ، فرشته بوده!

وی با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا تصریح کرد: برای امام حسین (ع) میگویی : " اللهم اجعلنی فی مقامی هذا ممن تناله منک ، صلوات و رحمه و مغفره "، ما واقفیم به مقام امام حسین (ع) ، می دانیم برای چه کسی گریه می کنیم ، برای چه کسی سینه می زنیم. مقام نوکران امام حسین (ع) ، مقام آنهایی که خدمتگزار این آستان و این درگاه هستند را می دانیم. ما هم کمک می کنیم به حرف های غیر؟ به حرف های بی خود؟ می دانیم از کجا می خواهند به ما ضربه بزنند. برای تخریب روضه ها و گریه ها باید چه کسانی را بزنند. چه کسانی خوشحال میشوند ، چه کسانی هورا می کشند ، چه کسانی شادی می کنند. چرا اینقدر برای ما باید جالب باشد؟ به کسی که خدمتگذار آستان امام حسین (ع) است هر جور که دلمان می خواهد حرف بزنیم ، هر جور دلمان می خواهد به هم پیامک بزنیم!

عبدالرضا هلالی ادامه داد: ما هم بیفتیم در همان راستایی که دشمنان می روند. نمی توانیم زبان خودمان را قدری نگه داریم ، یک مقدار سعی بکنیم ، قدری تامل بکنیم!

این مداح مطرح کشور با اشاره به حواشی به وجود آمده پیرامون حاج محمود کریمی اظهار داشت: یک بحثی پیش آمده ، خیلی ها از شما شاید بدانید ، متوجه هم هستید. من سه تا مطلب را می خواهم خدمتتان عرض بکنم :

اول اینکه هم نظام اینقدر مقتدر است که رسیدگی می کند به یک موضوعی. سیر مراحل خودش را طی می کند . قبلا هم بزرگانی را داشتیم که در این سیستم قضایی آنها را هم خواستند ، پاسخگو بودند و موضوع به نتیجه رسیده و لاغیر! حالا دشمن می خواهد بیاید و بگوید نظام این اقتدار را ندارد ، اصلا اینطور نیست !

هلالی در ادامه با بیان اینکه تا الان هیچ کدام از مقامات مطلع و موثر در موضوع ، شرح ما وقع رو نگفته اند!، اظهار کرد: این چیزهایی که در رسانه ها گفته می شود از جانب خود رسانه هاست که دارد مطرح می شود. باید منتظر باشیم تا اگر داستانی هست به صورت واقعی و حقیقی مطرح بشود! ما نباید قبر و قیامت خودمان را تنگ و تاریک کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: سوم اینکه بزرگان دین ما و در عصر حاضر ، حضرت امام خمینی (ره) می فرمایند اگر می خواهید موضوعی را بسنجید ببینید که دشمنان چه می گویند . ببینید چه کسانی هورا می کشند ، چه کسانی خوشحالی می کنند. و از آن طرف هم پی ببریم که چقدر موثر بوده این فرد ، ببینید چقدر موثر بوده که این همه بپردازند ، تحلیل کنند ، بعضی ها عقده های شخصی خودشان را خالی کنند ، بعضی ها خوششان نمی آید! چه زمانی می خواهیم این چیزها را متوجه بشویم؟ سینه زن ها ، این هجمه ها بر اصل دستگاه سیدالشهدا(ع) است! کسی با حاج محمود کریمی کاری ندارد! فقط شخصیت حقیقی حاج محمود آقای کریمی هدف قرار نگرفته! شخصیت مذهبی و دینی ایشان الان مورد هجمه است. شخصا خود من مرید حاج محمود هستم ، اما علاقه و این ها بحث دیگریست.

مداح هیات های مذهبی تصریح کرد: خواهش من از آنهایی که حداقل در این دستگاه رفت و آمد دارند ، می آیند سینه می زنند ، گریه می کنند ، پای منبر ایشان هستند ، آخر این چه داستانی که ما باید هر سری ببینیم؟ چرا اینقدر جالبه؟

هلالی در ادامه گفت: باید مقداری هوشمندانه تر عمل کنیم. کاری را که دشمنان می کنند برخی هم انجام می دهند ، پس فرق میان آنها چیست؟ زمین بازی را دیگر دشمن نباید برای ما تعریف بکند! ما دیگر نباید در بازی دشمن بیفتیم. قطعا حقیقت امر پنهان نمی ماند و آشکار می شود. حالا نگاه کنید در این موضوع ، کسی نپرسیده ، حقیقت را هم نمی دانید ، خیلی از شما نمی دانند ، خیلی ها نمی دانند. بنا هم نیست کسی توضیح بدهد ، مراجع قانونی هست ، سوال می کنند ، جواب هم می دهند، ولی شما ها چرا اینقدر خوشحالید از این موضوع؟ من خواهش می کنم که قدری هوشمندانه تر عمل کنیم، همه می دانیم که حاج محمود آقای کریمی منحصر به فرد است ، حضرت عباسی چه بار فرهنگی را برداشته اند در کشور ، چه زحمتی دارند می کشند ، حالا بیایند و این را بکنند پیراهن عثمان که وا محمدا !

وی با بیان اینکه این حواشی این یک دلیلی دارد ، حتما فکری پشتش خوابیده است ، ما چه وقت می خواهیم متوجه بشویم؟، تصریح کرد: ان شاء الله این ها را رعایت بکنیم برای همیشه! حواستان باشد که دشمن خیلی خوشحال شده است! این را می دانم که دشمن خیلی خوشحال شده است! ان شاء الله یک مقداری بیشتر مواظبت کنید ، مقام ذاکران امام حسین (ع) ، آنهایی که روضه می خوانند برای امام حسین (ع) ، آنهایی که منبردار هستند ، اینها را مقامشان را بشناسید ، حواسمان باشد که آنها جایگاه خاصی دارند ، یقینا جایگاه خاصی دارند نزد حضرت فاطمه زهرا(س). اگر هم موضوعی هست ، بخواهند رسیدگی می کنند دیگر ، مراجع قانونی وجود دارد ، نظاممان هم اقتدارش را دارد.

شاکی کریمی رضایت داد

به گزارش جهان، شاکی محمود کریمی با حضور در دادسرای ناحیه ۱ با محمود کریمی دیدار و ضمن اشاره به اینکه این حادثه یک اتفاق بوده است شکایت خود را پس گرفت.

در همین رابطه شاکی محمود کریمی در گفتگو با پارسینه اظهار داشت: اینجانب با تکذیب تمامی ادعاهای مربوط به این حادثه که بعضا از زبان من نوشته شده بود آن را تکذیب نموده و اعلام می کنم هیچ شکایتی از اقای محمود کریمی نداشته و بدین وسیله رضایت خود را در حضور سرپرست دادسرای ناحیه یک اعلام کردم.

مهر نیز خبر داد: فردی که به دليل تيراندازي محمود كريمي در اتوبان شهيد بابایی از وي شکایت کرده بود صبح امروز با حضور در دادسرای ناحیه یک تهران از شکایت خود گذشت.
شاكي گفته است: به دلیل تعلقاتی که به اهل بیت(ع) دارم و محمود کریمی هم چون یکی از مداحان اباعبدالله الحسین(ع) است از شکایت خود گذشتم.
https://jahannews.com/vdcd990ssyt0sk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd990ssyt0sk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام متاسفانه ديروز كه روز شهادت امام حسن عسكري(ع) بود سيماي جمهوري اسلامي ايران هيچگونه مداحي از حاج محمودكريمي پخش نكرد. علت....؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چون اسحله کشیده
Iran, Islamic Republic of
صداوسیما کار خوبی کرده و معیار صداوسیما اسلامه و هر کی از معیار اسلام منحرف بشه باید صداوسیماپرهیز کنه
چقدرقاطعانه !!! انحراف ازاسلام !!! عجب متهورانه این قضاوت راکردی !!! خدارادرنظر گرفتی واینگونه قضاوت کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل دروغگویی ایشان در این زمینه مبرهن است. ایشان از این ماجرا یک سناریوی تروریستی ساختند تا خود را محق جلوه دهند، حالا قوه قضائیه میگوید تروریست مورد نظر ایشان ( شاکی ) رضایت داده! ...
ببخشید! دفاع از ناموس انحراف از اسلامه از نظرشما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو خودتو به ... زدی نه؟
خداجو
برادریاخواهرعزیز:اگه دفاع ازناموس بودکه دیگه لازم نبوداقای کریمی ازطرف رضایت بگیرد....
خب که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
م.ص
برادران عزیز ماده 61 قانون مجازات اسلامی را حتما بخوانند ...دفاع مشروع رو حتما مطاله بفرمائیدوو
دفاع مشروع را هم دیدیم..
فتحی
حالا چون اسلحه کشیده ودلیلش هم منطقی بوده(حمایت از خانوادش در برابر اشرار) و مجوز حمل اسلحه هم داشته .تازه یه تیر هوایی زده و یه تیر نزدیک ماشین.کسی رو که نزده .اونوقت شمابا چه مجوزی می گید که از اسلام منحرف شدن؟
اینا سناریو های طراحی شده از طرف دشمنه ولی داخلی ها به جای اینکه درست قضاوت کنن مدام دشمن رو با قضاوت های غلط و زود هنگامشون شاد می کنن. دشمن می خواد وجهه مداحان رو خراب کنه .یک مقدار بصیر باشد.
به نظر من حالا حاج محمود باید اعاده ی حیثیت کنه چون اون آقا اول با مزاحمت و شکایت بیجا آبروی این بنده ی خدا رو به خطر انداخته حالا که این همه حرف درست شده رضایت میده
اگر منظور شما حاج محموده معلومه درک صحیحی از معیار اسلام ندارید که به ایشان تهمت انحراف از اسلام رو می زنید
وقتی غیرت داره باید بکشه باید بزنه مثل بعضی ها بی تعصب نیست
hamid
Iran, Islamic Republic of
pas hame onai ke ghirat daran bayad aslahe dashte bashan.chera be ma nemidan
منظورت محمود...
هر نوع محمود محمود قبلی هم همینطور
صدا وسیمای ما نان به نرخ روز خور هستند. متاسفم برای خودم و فرزندانم که پای برنامه های سیما هستند. کجای دنیا به این سرعت در مورد اتفاقی که هنوز مقصر شناخته نشده جبهه میگیرند.
درسته.مثل اون زمانی که علی کریمی به هر دلیلی روزه خواری کرد دقیقا همون روز صدا وسیما رسواش کرد بنده خدا رو .حداقل اجازه بدن مردم بفهمن قضیه چی بوده بعد ممنوع التصویرش کنن.
علی
Iran, Islamic Republic of
برادر من حاج محمود یا هر کسی دیگه
صدا و سیمای جمهوری اسلامی تریبون جمهوری اسلامیه
بیان یکی که هنوز در مظان اتهامه بیارن
این معنیش چی می تونه باشه؟
یه مقداری منطق داشته باشین خواهشا
تریبون جمهوری اسلامی چ ربطی داره به مداحی طرف برای ائمه؟ مگه تاحالا میگفتیم مداحان معصوم اند؟ هرچی بجای خودش!! نخواستن که بهش پست بدن یا بیاد سخنرانی کنه در سیما!! شرط مداحی کردن برای ائمه که عصمت نیست!!!
United States
مداح ائمه چیکارش به اسلحه. براساس منطق خودتان.
مگه وقتی شجریان خیلی غلط های رو آشکار می کرد و همه می دونستند برنامه های دیگه اون از صدا و سیما قطع شد؟ حتی سحر های ماه مبارک! قطع نشد تا اینکه با فتنه همراه شد و سر از BBC یک سری مجالس خاص درآورد و رسما قهر کرد و گفت راضی نیست که دیگه صداش و پخش کنن اونا هم نکردن!
حرف شما از جهتی درسته ولی در مقابل رفتار جاری در صدا و سیما حذف ایشان از جهتی تأیید باور مجرم بودن کریمی شد.
United States
اگر به یک فرد عادی حمله کند باید بمیرد اما به یک مداح حمله کنند باید اسلحه بکشد تا نمیرد؟؟؟عدالت این است
کجایید ای شهیدان خدایی
Iran, Islamic Republic of
عزیز من اینکه به یک فردعادی حمله از پیش برنامه ریزی شده بشودچقدر است و اینکه به یک مداح حامی نظام حمله شود چقدر؟؟ البته از دیدشما باید همه این مداحها به ویژه امثال کریمی را از بین برد تا مباد ترک بردارد شیشه قداره بندی شمایان
البته به یک فرد عادی هرکی حمله نمیکنه اج محمود هم به خاطر جایگاهی که در طراز ملی و حتی بین المللی در جهان تشیع دارند مورد حمله واقع می شوند
واقعا متاسفم
صدا و سیما دقت کن
تراز جهانی؟
!!....
قدری عقل خود رابکارببر .... به یک فرد عادی برای چی حمله کنند !!! حمله به یک مداح که اثرگذاربوده ومخصوصا بعداز گزارش شب یلدا بخاطر موقعیت خاصش بوده ....اتفاقا عدالت این نیست که همه مساوی باشند دریک امریعنی این که هرچه جای خودش
(کجایید ای شهیدان خدایی...)همیشه به شهدا متوسلید یا اینجا فقط؟
/....
حداقل خدا پدر و مادر تو یکی رو بیامرزه که حمله رو قبول داری!
به دلیل نقشه ای منسجم و از قبل طراحی شده مبلغین ما را می دزدند و حتی به بچه های آنها هم رحم نمی کنند. همین الآن در سایت شما دو خبر را مشاهده می کنیم که در همین رابطه است. سالهاست که در پی تعطیلی عزاداری ها هستند و بغض آن ها را هم شما در عاشورای 88 مشاهده کردید. به همین دلیل برخی افرادی که به شدت در معرض خطر هستند ولی امکان محافظت شخصی برای آن ها وجود ندارد را مدت هاست اجازه حمل اسلحه داده اند ولی تعداد آن ها بسیار کم است و غالبا این عزیزان شکار کینه توزان می شوند. یکی از دوستان ما را به همراه خانواده و سه فرزندش کوچکش ذبح کردند.
9 دی حادثه ای بزرگ بود و همه عاشقان امام حسین(ع) در این روز ارادت خویش را به مولایشان نشان دادند و شاید اگر 9 دی برگزار نمی شد با تندروی برخی شخصیت های بی بصیرت وضعیت امروز کشور ما مثل سوریه و عراق شده بود! چه کسانی مردم را برای آنروز فراموش نشدنی آماده کردند؟ بی شک هیئتی ها و مداحان یکی از اصلی ترین ها بودند و به همین دلیل است که برخی از سایتها و خبرگزاری های وابسته به فتنه گران که سیلی محکمی از مردم نوش جان کرده اند، با گذشت چندین سال از ماجرا دردهایشان کمتر که نشده، بلکه بیشتر هم شده و دنبال بهانه ای می گردند تا عداوت خویش را نشان داده و بغض خود را خالی کنند. در این موضوع، بدترین حالت ممکن این است که حاج محمود کریمی اشتباه کرده باشد خوب، ایشان که معصوم نیست و در صورت اثبات تقصیر، ایشان محاکمه شده و تاوان اشتباهش را خواهد پرداخت همچون مولای مظلوممان امیر المؤمنین علی بن ابیطالب (ع) که به خاطر بازپس گیری یکی از اداوات جنگی اش، همچون مردم عادی در محکمه حاضر شد. در پایان به همه فتنه گران و خبرگزاریها و روزنامه های وابسته به آنان می گویم خداوند محمود کریمی را بواسطه نوکری امام حسین (ع) عزت داده و خداوند عادل غفار از همه آگاه تر است.
الان چرا ربطش دادی به نهم دی آخه؟ چرا یک جریان رو به نفع یک نفر مصادره میکنی؟
رضا
درود بر صدا و سيماي حزب اللهي.... تا زماني كه تكليف پرونده ايشان مشخص نشده اميدوارم از پخش تصاوير و صداي ايشان جلوگيري شود.
Iran, Islamic Republic of
جهان تا زماني هم كه اين كاربر گرامي رضا نام ، نتونسته اثبات كنه حرفش و ديگه نظراتش و تاييد نكن
خوبه ؟
فكر كنيد بعد حرف بزنيد
آقای رضا باید چیو اثبات کنه؟
این که تکلیف پرونده مشخص نشده؟
حداقل بخون بعد اظهار فضل کن
حاج محمود هنوز هم دوستت داریم
(هنوزم دوست داریم ..) شما مخالفای... فکر کردی چه خبره؟ ...
...
اگه قرار به ادعا باشه، کم نبودند کوفی هایی که در نامه، جون فدای امام حسین میکردند، بعدا همون افراد جلو امام رو گرفتند .
به مولود کعبه گفتند علی (ع) نماز نمی خواند!
به دلیل هجمه شدید تبلغاتی زمانی که حضرت در محراب مسجد شهید شد مردم با تعجب پرسیدند مگر علی (ع) نماز هم می خواند؟!
مقایسه با امام معصوم برای بری کردن یک فرد عادی؟؟؟؟شما نه امام را میشناسی نه قانون اساسی را خوانده ای فقط بله قربان گوی مداحی؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اسلحه را بهش ندادند که داششششششته باشه!!!!!!!!
برای دفاع بوده !!!!
لازم شده استفاده کرده
به کسی چه؟؟؟
نکته مهم همینه
بی آبرو کردن افراد مذهبی
پروژه ای که چندسالی است کلید خورده و دشمنان با انواع روش ها از وعده های پولی و دام های جنسی گرفته تا ارعاب می خواهند مذهبی های ما رو در جامعه منزوی کنند
صحبت های اون شب حاج محمود هم سبب شد تا حمله به ایشون در برنامه قرار بگیره
غلط کردن
بهتر نیست افراد مذهبی خود مراقب اعمال خویشتن باشند؟ ...
Iran, Islamic Republic of
مداحان وافراد مشهور و... در حركات وسكنات خود خيلي بايستي مراقب باشند چون اشتباه آنها ميتواند خيلي مخرب باشد . چنانكه كار نيك آنها نيزخيلي موثره.
Germany
جدي ميگي؟
..
...
چرا اشتباه باید مانند دوست طلبه من با همسرش کشته می شود و صدایش هم خفه می شد. به جای صبر کردن چرا نظر این گونه می دهید به خدا مسئولیت شرعی دارد
Iran, Islamic Republic of
شوخی میکنی!...!
هادی
با سلام
با این چیزها اعتقادمون از این نوکر امام حسین(ع) بر نمی گرده.دعای مردم پشت سرش هست، جایی برای نگرانی نیست. گرچه این دردها در مقابل رنجهای اماممان حسین (ع) چیزی نیست. به منافقین باید گفت ، وقتی که ما دم از نوکری آقایمان می زنیم، ادعایی پوچ نیست ، حاضریم بیش از اینها جور بکشیم ، این کارشان (توطئه علیه حاج محمود) خیلی برایمان سهل است ،باید در این راه رنجها کشید.
Germany
بدجوري ... را گُم كردي!!!
برادر من ایشان به اعصابش مسلط نبوده و مرتکب خطا شده و شاکی هم رضایت داده.
عزت و ذلت دست خداست به شرطی که از راه خدا منحرف نشویم.
لطفا داستا را پلیسی و جنایی نکنید.
امیرعلی
لطفا صحبتهای کامل ایشان را منتشر کنید حاج محمد اقا همچنین فرمودند که دوست اقای کریمی تیر هوایی زدند نه خود حاج محمود
Iran, Islamic Republic of
دوست ایشون کی بوده که اونم مجوز حمل اسلحه داشته؟
داخل اتومبیل ایشون که تا حالا خونوادش بودن این دوستش این وسط چی کار میکرده؟
خانواده نبود ...
همه این داستانها زیر سر افساد طلبهاست....
شک نکنید که برای اینکه جوانان و سیل جمعیتی که به واسطه هیأتهای مذهبی اطراف اهل بیت جمع شده‌اند را هدف گرفته تا جدا کنند...
برای این کار کلی طراحی میکنند....
تخریب مداحان به عنوان افرادی که اثر گذاری ویژه‌ای روی طیف عظیمی از جوانان دارند
تخریب ارزش‌ها در روزنامه‌های قلم به مزد زنجیره‌ای افساد طلب
ترویج اباحه گری و حمایت از آن توسط وزارت ارشاد
تخریب چره‌های متدین و مذهبی با بر چسب افراطی و تندروی

دوستان جهانی عزیز ... شما باید روی این مسائل حساس باشید و مدام با تهیه اخبار و مطالب کوتاه اولا اطلاع رسانی کنید... ثانیا به بیان به موقع برخی نکات تا جدودی جلوی سوء استفاده آنها را بگیرید..

کاش نصف اون کار تیمی و مستمری که این افساد طلبها برای خیانتهایشان میکنند.. شماها میکردید
احسنت...
درسته...
تیم رسانه ای و خبری بچه حزب اللهی ها باید جلوی این عملیات روانی ها رو که ظاهرا تمومی نداره رو بگیره...
هر چه زودتر علیه این هجمه کثیفی که به بهانه یک خبر مجهول و تایید نشده علیه هیات ها و مداحان مخلص اهل بیت به راه افتاده باید دست به کار شد...
United States
این یعنی پاک کردن صورت مسئله.. بالاخره باید مشخص بشه اسلحه کشیده یا نه.. در غیر اینصورت سنگ رو سنگ بند نمیشه...
برادر گرامی، دستگاه امام حسین (ع) به ما می آموزاند طرفدار حق باشید نه طرفدار خط و فرد، ایشان باید به دستگاه قضا مراجعه کرده و پاسخ دهد، واقعا مطلب خودتان را بخوانید شما دقیقا کپی اصلاح‌طلبان تند رویید، یعنی صرف وابستگی و رفاقت حکم صادر کرده اید رفته است، برادران کی میخواهیم اصولگرایی که پایبندی به قانون و قوانین کشور و سلسله مراتب آن است را قبول کنیم، واقعا صراحتا بگویم اخوی از نظر من شما یک فرد احساسی تندرویید و فرقی با اصلاح‌طلبان تندرو ندارید والسلام
به خودت بیا
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت به حرف این بنده خدا....؟!!!
این یک اتفاقه که باید رسیدگی بشه... اما نباید از پشت پرده این اتفاقات غافل بود
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه شما کمی بیش از نوک بی‌تان را باید ببینید..
خوب این بنده خدا کجا گفته نباید به این ماجرا رسیدگی بشه.. حرفش این بود که اون کسانی که این مسائل رو طراحی میکنند رو ببینید..

عجب است از برخی دوستان با بصیرت که زودی جو گیر میشن... و نمیخوان کمی عمقتر ببینند ماجرا رو
Iran, Islamic Republic of
...

شما واقعا فکر کردی این یه فقط یک اتفاق بوده که فقط به فکر رسیدگی قاضی به اون هستی؟!!!!

واقعا نوبر هستید شماها...
یعنی واقعا متوجه نیستید پشت این جریانات چه خبره و چطوره که چهره‌های شاخص مذهبی یکی یکی مورد تخریب و حمله شخصیتی قرار می‌گیرند؟!!!!

بهتره شما هرچه زودتر به خود خودت بیایی
Iran, Islamic Republic of
صد در صد
Iran, Islamic Republic of
دوست محترم شما به خودت بيا ، اگه از پله خونه اش هم بخوره زمين ، حتما دشمن پوست موز گذاشته ، بخدا زشته اتفاق هرچي بوده ، ممكنه براي هركسي پيش بياد ...
Germany
غلط نكنم تو"1080452" زير دست حجاريان و تاج زاده بزرگ شدي
Iran, Islamic Republic of
چرا اتفاقا غلط کردی...
Malaysia
منظور ایشان است که عده ای دارند مزاحمت ایجاد می کنند برای این مداحان تا آنها را از مسیر ائمه و امام حسین جدا کنند ؟ ....
Iran, Islamic Republic of
ديگه سوتي را داد... جوك مردم شد... تاحالا 40 تا جوك شنيدم 100 تا كاريكاتور و عكس با مزه ديدم...
مسخره کردن هیچ کس در اسلام جایز نیست و تخریب شخصیت حتی اگر مجرم هم باشد جایز نیست مگر در حیطه جرمی که ثابت شده اگر اطلاع رسانی آن ضرورت اجتماعی داشته باشد و الا آن را هم شرعا اجازه نمی دهند حال چه رسد به کسی که حقیقت امرش مشخص نیست ممکن است مجرم باشد ممکن است مجرم نباشد.
کسانی که چنین کردند شرعا باید در محضر حق پاسخگو باشند!
سلاح کشیدن و ایجاد رعب و وحشت ....
تخلف از قانون حرام شرعي و جرم است. چرا بي خود موضوع تخلف ايشان را به امام حسين و ... ربط مي ديد؟ در جمهوري اسلامي همه در برابر قانون يكسان هستند.
ﺁﺭﻣﺎﻥ ﺩﺭﻭﻏﮕﻮ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻴﮕﻦ ﮐﻴﻬﺎﻥ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻪ
ﺩﺭﺻﻮﺭﺗﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺩﺭﻭﻏﮕﻮﻳﯽ ﮐﻴﻬﺎﻥ ﻫﻴﭽﯽ ﺑﺮﺍ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ ﻓﻘﻂ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﻄﺎﻟﺒﺶ ﺩﺭﻭﻏﻪ ﺧﻮﺏ ﭘﺲ ﭼﺮﺍ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ
... سر حرفاتون وايستيد اينقد از زير بار حرفاتون در نريد
United States
واقعاٌ برای صدا وسیما باید تاسف خورد .
طرف مجوز حمل سلاح دارد،متعرضش شده اند ،حتماٌ باید شهید شود تا برای صدا و سیما دارای اجر و قرب شود .
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا شما ببین از روزی که این اتفاق افتاده شبکه بی بی سی چندتا گزارش و تحلیل و مصاحبه پخش کرده که بعضا اصل مداحی رو زیر سوال برده خوب این یعنی چی؟ یعنی اینکه اصل داستان طراحی دشمنه ممکن ما هم تو دام بیافتیم پس باید با دقت و حساسیت بیش تری مسئله بررسی بشه
Germany
راست ميگه اصل داستان طراحي بي بي سيه و از بيخ دروغه. ...
Germany
هي نگيد ارازل و اوباش نبودند و زن و شوهر بودند.
من رفتن تحقيق كردم ديدم اسم شوهره ارازل بود و اسم خانمشم اوباش خانم ، بنابراين ارازل و اوباش بودند ديگه
دیشب تو آب نمک خوابیدی؟
Iran, Islamic Republic of
هه هه هه هه
Iran, Islamic Republic of
چه تابلو بوده طرف ! اول رفته شكايت كرده ، خبر و كه مطمئن شده همه جا پيچيده و خوب همه دارند روي خبر مانور ميدن بعد ياد تعلقاتش به اهل بيت و اينكه طرف ش مداح اهل بيت ِ افتاده !!!
Iran, Islamic Republic of
جالبش اینجاست که یه تعداد دوستان مثلا با بصیرت .. هم گول ماجرا رو خوردند...

داخل همین کامنتها نگاه کنید... ببینید یه تعداد چقدر ساده لوحانه فقط ظاهر قضیه رو دیدند
تو خودت از همه ... که
جعفر ترابی
قانون باید حکم بده
Iran, Islamic Republic of
هلالی و طاهری؟
مگه طاهری چیزی نگفته بود قبلا؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقایان بروید جلوی گرانی را بگیرید یا جلوی مواد مخدر خانمانسوز را بگیرید حالا یک مداحی آمد و چنین کاری انجام داد آن بنده خدا از خود دفاع کرد حالا اگر این اراذل و اوباش او را میکشتند بیا و ببین صدا و سیما چه کار که نمیکرد هر روز تصویر و صدایش را میگذاشت روی آنتن .
برادر طاهری
حتی اگه تمام اینها با برنامه ریزی باشد این دوست شما بوده که با استفاده بی جا از اسلحه، به فرض بر حق بودن داشتن آن، بهانه دست دشمن داده است
چه حرفی است مگر آقای ارضی یا حدادیان اختیار زبان خود را ندارند که به خود اجازه هر بی حرمتی را می دهند.
Iran, Islamic Republic of
از کجا میدونی بیجا بوده؟ بگذارید تحقیقات کامل بشه بعد...
حتما باید بزنند یه نفر رو بکشند تا بفهمیم طراحی بوده؟

مطمئن باشید اون کسی که طراحی کرده... برای همه حالتها در نظر گرفته؟
1. اگر تونستیم بی سر و صدا طرف رو بکشیم که هیچ...
2. اگر نشد اون زن و شوهر رو میاریم تا این ادعا رو دنبال کنن و ...
درود بر همه مداحان بزرگ
آقایون چرا آسمون ریسمون می کنند...
علي طهماسب پور
Iran, Islamic Republic of
در بعضي اوقات مداحان ما پا رو از حد بيرون مي زارن....
درود خوشم اومد
کار ار ان زمانی خراب شد که برادران مداح خود را در سیاست غوطه ور کردند
کجای حرکت امام حسین سیاسی نبود که شما دنبال مداحی هستی که سیاست نداشته باشد. ایشان حتی فکر تبلیغ و رسالت بعد از شهادت خود را کرده بود و زینب شد اولین روضه خوان و مداح و مبلغ کربلا که سخنرانی او لرزه بر اندام کوفه انداخت تا جایی که مردم به درد گریه کردند و زینب گفت هرگز اشک چشم های تان خشک مباد!
کجای نهج البلاغه جدای از سیاست است که شمای بچه شیعه دم از اسلامی بدون سیاست میزنید؟
مکتبی که داعیه حکومتی دارد سیاست هم دارد. تفاوتش در این است که سیاست اسلامی در بستر مدیریت برای رشد و تعالی انسان حرکت می کند و دیگر سیاست ها صرفا درگیر منافع مادی کوتاه مدت و فردی هستند بدون در نظر گرفتن اخلاق.
Iran, Islamic Republic of
بعد از برنامه شب یلدا و بعد یادآوری مجدد حوادث نهم دی هشتاد و هشت باید منتظر چنین پاتکی می بودیم
لطفاً از نظام و رهبری برای ایشون سپر بلا نسازید این آقا باید خودش از خودش دفاع کنه
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داشت؟!!!
رهبری چند بار قبلا تذکر داده بودند تا جرمی ثابت نشده آبروی اشخاص را نبرید و اگر جرمی هم ثابت شد تا جایی که می شود در خفا با آن برخورد شود تا خانواده مجرمین در جامعه با مشکل روبرو نشوند. شما که نگران رهبری هستید چرا امرش را اطاعت نمی کنید و در امری که بر حقیقت آن واقف نیستید و ساخته و پرداخته شبکه های دروغ پرداز فتنه گر است بها می دهید؟
Germany
اينها كه اصلا اونجا نبودند شدند راوي !! ....
محسن
Iran, Islamic Republic of
برادر هلالی ا...وقت این اظهار نظرات رو داشته باشه ؟
ايراني
United Kingdom
سلام و خسته نباشيد
خداوند در قران ميفرمايد به ذره ذره اعمال نيك و بد شما رسيدگي ميشود پس كار بد ربطي به كارخوبي كه كرديم ندارد گرچه اسلحه كشيدن جرم بزرگي است و الگوبرداري بدي نيز به همراه دارد اما در جاي ديگر نيز قران انسان را از قضاوت كردن و حكم دادن منع ميكند پس ما بايد قضاوت را بگذاريم به عهده قضات و اسلحه كشيدن را هم نگذاريم به پاي اسلام يا به اسم دشمنان. يادمان باشد هركسي مسئول اعمال خودش است
وقتی ایشان مجوز دارد یعنی طبق قانون ثابت شده که این شخص در معرض تهدیدی جدی قرار دارد ولی امکان ندارد که برای ایشان محافظ شخصی قرار دهند. پس به او اسلحه داده می شود. چرا یک لحظه به این فکر نمی کنید که این مورد تهدیدی جدی بوده که به دلیل دفاع ایشان که موفق نشدند حالا دارند او را ترور شخصیت می کنند و با ایجاد هجمه رسانه ای دارند بر اصل موضوع سر پوش می گذارند.
حتما باید در تشیع جنازه تکه تکه شده کریمی و خانواده اش شرکت می کردیم تا خیالمان راحت شود؟!
شهاب
همانطور که قانون فصل الخطاب جمیع جامعه است یک مداح حق ندارد تیر اندازی کند....
Iran, Islamic Republic of
حق نداره؟ کی گفته حق نداره؟

قانون اجازه حمل و تیر اندازی سلاح به کریمی داده

تو ... کی هستی که بخوایی مخالف قانون حرفی بزنی شهاب ..؟
محسن
اقا درست حرف بزن قانون برای همه یکسان است شما از کجا میدونید مجوز داشته، مجوز هم داشته باشه مگه شهر هرته که بخواد دست به اسلحه ببرد تمام شواهد گویای این است که محمود کریمی خاطی بوده...
محسن خان بهتره خودت درست فکر کنی و حرف بزنی...
مراجع قضایی اعلام کردند مجوز داشته
آقا محسن شواهدی را که رسانه های فعال در فتنه و BBC ارائه می کنند شما را به وثوق کامل رسانده است؟ چون ما تا الآن یک کلمه از طرف کریمی نشنیده ایم و باز پرس پرونده هم هنوز تحقیقاتش را تکمیل نکرده است!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آقاي كريمي منتظر برخورد جامعه است ورفتار شماها ،بعد مياد چيزي را ميگه كه تو دوست داري
اسلحه داده به اینها ...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا شهاب حرف خيلي ها را زد در ضمن بي احترامي نكرد ...
همان قانون در مواردی اجازه حمل سلاح را به افراد می دهد حالا چه مداح باشد یا سخنران، چه تاجر باشد یا سیاسی، فرقی نمی کند. در برخی تهدید های خاص این مجوز صادر می شود. چرا فکر نمی کنید واقعا ایشان تهدید جدی شده در حالیکه خانواده اش نیز همراش بوده؟
نیمه شب این اتفاق افتاده و صبح تما شبکه ها و سایت های هم سوی در فتنه و حامی حرمت شکنان عاشورا ، همه آن ها که مدت هاست در مسیر تخریب مراسم عزاداری محرم و صفر فعال هستند همه دارند یک حرف را با این همه هزینه تبلغی می گویند. یک ذره هم احتمال بدهید شیطنتی در کار باشد! این همه اعتماد به بلندگوی دشمن درست نیست.
یا علی
بزرگ شدن سخت است و بزرگ ماندن سخت تر... حاج محمود متاسفم برات.
Iran, Islamic Republic of
کریمی بزرگ هست و برا حفظ جان خودش تیر اندازی کرده و طبق قانون مجوز حمل و تیراندازی داشته.حتی اگر کسی هم کشته میشد قانون با محمود کریمی بود.

شما هم منتظر بودید تا کریمی کشته بشه حتما !
خدایا به برخی کمی بهره مندی از عقل عنایت کن تا کمی بیش از نوک بین ببینند
United States
همه چي سياسي شده ....
اسلام یک مکتب سیاسی است. اما تعریف اسلام از سیاست با تعریف جاری سیاست در دنیا متفاوت است.
حمید رضا
ف.ه هم سلاح داره.
اگر استفاده کرده لابد دلیل داشته
Iran, Islamic Republic of
کلا محمود ها یه کم حاشیه دارند! ...
اولا: مجوز حمل سلاح.. چه معنایی می تواند داشته باشد؟! مگر اینجا عراق یا تگزاس است؟!
...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
موافقم. پسر آقای ... هم با کلت پدرش خودکشی کرد. خدا رحمتش کنه
آقای ... رو میگه
وقتی شاخه های ترور وهابیت برای ترور یا سرقت برخی اشخاص در ایران برنامه ریزی کرده اند اگر حکومت به فکر حمایت از این افراد نباشد اشتباه است.
اول انقلاب شهید رجایی رئیس جمهور ایران، صبح زود به دلیل اینکه ماشینش در مسیر خراب شد دست جلوی یک موتوری بلند کرد و گفت رجایی هستم و باید سریع تر برم فلان جا، موتوری می گفت تا زمانی که رسیدیم حرفش را باور نکرده بود! ولی بعد که ترورها شکل جدی تری به خود گرفت برای همه محافظ گذاشتند و برخی را هم جواز حمل سلاح دادند.
Iran, Islamic Republic of
بله درسته البته با برنامه ريزي اطلاعات ....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
به نظر مي رسد اين هم يك توطئه جديدي است كه اصحاب فتنه 88 كليد زده اند مي بينند نمي توانند مستقيما"‌به اهل بيت و خصوصا" اما حسين عليه السلام مجددا" جسارت كنند مداحان و عاشقان حسيني را آماج توطئه هاي خود قرار داده اند تا مگر از اين رهگذر طرفي ببندند/.
حسین
Iran, Islamic Republic of
با سلام دشمنان از عظمت اجتماع پرشکوه مردم بویژه جوانان عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ناراحت هستند و می خواهند با روشهای گوناگون به این نهضت ضربه بزنند ولی کور خوانده اند چون کل ارض کربلا و کل یوم عاشوراست و حاج محمود کریمی های عزیز چون افتخار نوکری امام حسین علیه السلام را دارند در قلب مردم جای دارند
Iran, Islamic Republic of
آقای طاهری یک مقدار هم فکر روز حساب باش آنجا بر مدعیان سختتر خواهند گرفت
یعنی واقعا طیف شما به روز حساب باور دارد؟!
شما حرف سایت هایی را که از فتنه حمایت کردند، از حرمت شکنان روز عاشورا حمایت کردند، از بی حرمتی به آیات الهی حمایت می کنند را باور می کنی! ولی صبر نمی کنی تا بررسی های باز پرس پرونده تمام شود و قضاوت می کنی؟
من با کریمی کاری ندارم و جالب تر اینکه هیچ کدام از مداحان را به جز قطری به چهره نمی شناسم ولی همان طور که خود می فرمایید حساب و کتاب الهی سخت است.
این رو هم خدمت تون عرض کردیم چون خودم قربانی یک توطئه شدم و با زدن تهمت دزدی به من و شهود دروغین غرامت سنگینی پرداختم. هر چند بعدا حقیقت آشکار شد و افراد آمدند برای عذر خواهی و من هم گذشت کردم ولی به خدا قسم بعد از گذشت چند سال هنوز قلبم درد می کند و اشک چشمم هرگز خشک نشد.
محسن
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد.
تا قیامت حواسشون باشه کسی بخواد چپ به بچه مذهبی ها بنذازه عاقبتش همینه. ...
من چپ نگاه کردم چه... میکنی الان؟
ای بیچاره... فکر کردی مثلا جستی؟
یه احمقی هم مثل تو بود که از این اراجیف میگفت...
ادب شما و امثال شما جز این هم نیست
ولی هنوز نفهمیدید که دوران افراطی هایی مثل شما دیگه تمام شد
بای بای
نه آقا محسن حرف خوبی زد و نه شما عزیز موضع گیری خوبی کردی. لطفا نه در امری یک طرفه قضاوت کنید و نه کسی را بی دلیل متهم کنید و نه برای هم قداره بکشید. سعی کنیم با هم بدون غرض صحبت کنیم و باورها و دلایلمان را به راحتی با هم باز گو کنیم بهتر است. خیلی ها واقعا آدم های خوبی هستند و حاضر اند جان شان را برای راه حق بدهند ولی تحت تأثیر تبلغات قرار گرفته اند. نباید همدیگر را متهم کنیم این خواسته دشمن ماست. متأسفانه در این ماجرا شبکه های هم سو توانستد بر موج احساس ما سوار شده و جو سازی کنند. بیایید حرمت هم را نگهداریم حتی اگر دیگری حرمت ما را شکست!
منصف
آقای محسن خیلی داغ نکن . خلاف بچه مذهبی و غیر مذهبی نمیشناسه قانون فصل الخطاب هست و بس . همه میدونن هرکه با آل علی درافتاد برافتاد این مسئله هیچ ربطی به در افتادن با ال علی نداره ...
حرف شما درسته منصف عزیز اما نباید هم بر اساس حرف رسانه ها کسی را متهم کرد. یک لحظه هم احتمال بدهید ایشان را جدی تهدید کردند ولی به دلیل اینکه مسلح بوده مجبور به فرار شده اند. یا احتمال بدهید که شاکی با مهاجمین متفاوت باشند. البته این احتمال هم هست که کریمی اشتباهی کرده باشد. نباید تا روشن شدن همه جوانب ماجرا قضاوت کرد.
این را خدمت شما عرض کردم چون در حال حاضر یکی از مهم ترین معضلات قوه قضائیه شهود دروغین هستند. این را به دلیل آگاهی از موضوع و شرایط کاری ام خدمت شما مطرح کردم.
محسن
ما چاکر مملکتیم
چاکر رهبریم
عاشق مردم این مملکتیم
انتقادهای همه هم به دیده ی منت
ولی خدایی حاج محمود خیلی عاقل تر این حرفاست
بر دشمن مرتضی علی لعنت
ما پشت مون به حمایت آقای دو عالم امیر المومنین گرم بوده و هست
قضول
اگر برایتان مشکل نییست یک اخباری هم از ان زن شوهری مورد غضبگرانترین مداح قرار گرفته بنویسید ضمنا نوشته های قبلی را چاب نکردید
هر وقت حرف های محمود کریمی را نوشتند مال مدعیان را هم خواهند نوشت. صبر کنید. فعلا همه یکه به قاضی می روند.
همین؟
تمامممم؟؟؟
چرا؟؟
مداحان خوب
درود بر همه شما
امين
هلالى اين وسط چى ميگه....
این همه سایت ها شبکه ها گفتند حرفی نبود یه کلمه نصفه نیمه لا هلالی گفته شما اعتراض می کنی؟!
Iran, Islamic Republic of
پس بالاخره بیخیال شد
Germany
ديگه حسسسسسسسابي گندش دراومد
ارازل و اوباشي( يعني همون خانم و آقا) كه شكايت كرده بودند به خاطر ارادت به اهل بيت از شكايتشون صرف نظر كردند!!!!!
ميفهميد يعني چي؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی حق به حقدار رسید....
مطمئن باشید اگر حق با اونها بود نمیگذشتند....
الان هم فقط یه شو راه انداختند... چون میدونستند که به نتیجه نمیرسن... در نتیجه بهشون یاد دادند که بهترین کار اینه که بگید بخشیدیم... تا بهترین بهره برداری رو بشه کرد...
ببخشید اصلا چرا شکایت کردند که حالا منتش و سر اهلبیت میزارن اگه این ملت یه خورده فکر کنن متوجه قضیه می‌شن
حکایت آقای میم توی دولت قبلیه فکر کرد با اون کارش از ابهت حاج منصور و ... کم شد نفهمید خودش به خودش ضربه زد و ضربه اش روهم خود و خواهد خورد
به شاکی بفرمایید منتش و سر اهلبیت نذاره چون فایده ای نداره خودش و خسته کرده خود اهلبیت با توجه به روایات (نه اینکه من از خودم بگم) از نوکراشون دفاع می‌کنن نمی‌ذارن آبروشون به خاطر اشتباهات بره
خوده ائمه که معصوم بودن مورد آزارو اذیت قرار می‌گرفتند
چه برسه به نوکرا و غلاماشون
چه نوکرا و چه کسای بودن در طول تاریخ که به خاطر همین نوکری بدتر از بلاهارو گذروندن
حساب ائمه حساب دو دو تا چهارتای ما نیست
بهترین کار همین کار حاج محمود که سکوت کرده و این مطبوعات بی مقدار رو قابل ندونسته تا بیاد از خودش دفاع کنه در برابر این هجمه راست و دروغ
چون فهمیده و میدونه حسابش باکیه کیا از حمایت خواهند کرد...
نیمه شب ایجاد مزاحمت کردند
صبح خبر با هجمه سنگین روی تمام سایت های حامی فتنه و به دنبال آن دیگر سایت ها منتشر شد
آبروی یک نفر را بردند بدون نگرانی و ترس و واهمه و هر چه دلشان خواست تهمت زدند تا جایی که حکم اعدام کریمی را هم صادر کردند
بعد یه هو یاد اهل بیت افتادند و در اوج ماجرا از شکایت خود انصراف دادند
صد رحمت به همان تروریست هایی که وقتی گیرشان می افتیم تکه تکه مان می کنند! صد بار مردن بهتر از این بازی کثیف تبلیغاتی بود!
خوب صبر می کردید ماجرا روشن شود و به احترام همان اهل بیت می گذاشتید کریمی خاطی تنبیه شود!
حق به حق دار رسید
درود بر کریمی
شاکیشم که رضایت داد
فیلم بود احتمالا
یک ماجرایی ساختند و آبروی مسلمانی را بردند. فکر زن و بچه اش را بکنید با این همه هجمه تبلغاتی!
شما ببینید BBC از همه کسانی که دچار آسیب می شوند یا کسی متعرض آن ها می شود این طور با این همه هزینه تبلیغی حمایت می کند؟!
آن هم با این سرعت که ساعت 3 صبح این اتفاق افتاده اول وقت همه با هم فعال شدند و گزارش دادند یا اینکه حقیقت چیز دیگری است که به ترور شخصیت کریمی ختم شد.
Iran, Islamic Republic of
یکی بگه جنبه عمومی این کار را آقای مدعی العموم آیا در نظر گرفته اند یا خیر ؟آیا اگر کسی دیگر بود به همین راحتی از کنارش عبور میکردند ؟
محمد
حاج محمود عزیز اگه با تانک هم بیای تو خیابون بازم برا ما اراکی ها عزیزی بخدا
United States
ای ول به رفقای حاج محمود کریمی که حقیقتو گفتن
حقیقت این است که مز احم بودن و ارازل و .....چرا باید شاکی که تعقیب می کرد و مزاحم بود رضایت می داد...
Iran, Islamic Republic of
راستی از دماوند تا تهران اگر 3 بار مزاحمش شدند در راه به پلیس راه و نیروهای امنیتی مراجعه نکرد ؟؟؟!!!! ...
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا پلیس راهنمایی مسئول امنیت اخلاقی هم شده؟
در تکمیل صحبت های شما، اگر حمله ارذل و اوباش از پیش طراحی شده بود پس چرا با سلام و صلوات قضیه فیصله پیدا کرد.
یکی از دوستان مبلغ ما را از نیمه شب تا صبح سه بار در مسیر برایش کمین گذاشتند و قبل از اینکه پلیس بتواند خودش را به موقعیت برساند گیر افتاد. جنازه مثله شده او مدت ها بعد پیدا شد به همراه یک نامه! ترور کار وهابیون بود.
این همه آسمان و ریسمان برای خودداری یک مداح ...
شما ماجرا را از دو طرف پروند شنیدی یا یک طرفه قضاوت می کنی؟
کریمی با بازپرس پرونده وارد صحبت شد و از رسانه ها پرهیز کرد تا حقیقت آشکار شود ولی شاکیان را شبکه ها سوار بر موج باورهای مردم حمایت کردند.
یادمان باشد قدرت تبلغات به حدی بالاست که زمانی که مولود کعبه و اولین نمازگزار با پیامبر در محراب شهید شد مردم گفتند مگر علی نماز هم می خواند!
آقا اصلا این حاج محمود شماآدم خیلی خوب ولی اشتباه کرده چرا قبول نمی کنید ...
اگر توطئه بوده پس شاکی و رضایت و... معنیش چیه/
....
دماوند چیکار داشته؟
Iran, Islamic Republic of
رضایت دادند نه! رضایت داداندند!!!!
Iran, Islamic Republic of
روی دشمنان سیاه بود سیاه تر شد
درود بر حاج محمود
مهدی
صدا و سیما یعنی کشک. فقط حاج محمود کریمی
ایشون اصلا نیاز به نشون دادن تصویرش توی صدا و سیما نداره.
بابایی
حواسمان باید جمع باشد دشمنان اهلبیت (ع) منتظر فرصتی هستندکه به اسلام ضربه بزنند
فقط اینو بدونید حاج محمود نوکر اباعبدالله است
United Kingdom
...مراقب باشید!!!
خوب کاری کرد
United States
اینکار آقای کریمی خلاف اخلاق و سلوک اسلامی و ائمه بود. ظاهرا اغماض شده در مورد پرونده ایشون ولی خودشون باید حداقل بیانیه ای میدادن و عذر خواهی میکردن.
حسن
United States
... البته دفاع آقایان هلالی و طاهری یک اقدام صنفی است و خیلی طبیعه...
پس چرااول شکایت کرده واین در حالی است که گفته شده بود که خسارت هم دیده شده یاجبران خسارت شده است
ali
خب گافی دادید تا دیروز اراذل و اوباش بودند امروز شدند ارادتمندان به اهل بیت که بخاطر عشق به اهل بیت رضایت دادند....
مجتبی
United Kingdom
.. مثل خاتمی که گفت ظلمهایی که نظام به ما کرده رو میبخشیم!
حتی با وجود رضایت شاکی این قضیه باید رسیدگی و محمود کریمی هم محاکمه بشه
عدالت عدالته
zahra
دم حاج محمود گرم بهترین مداحه کورشن نمیتونن ببینن دشمناش برا صداسیما و مخالفاش متاسفم شماها چرا زورتون گرفته ازخودش دفاع کرده بازم دمش گرم میکشتشون فقط حاج محمو وبس.
فقط حاج محمود کريمى. سلامتيش صلوات
جواد
از اظهار نظرهای متناقض حامیان محمود کریمی و روایت واحد شخص شاکی میشه متوجه شد که حق با کی بوده.
مهدی
حاج محمود باید از این اراذل و اوباش شکایت کنه...
Iran, Islamic Republic of
.....