شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

صادقيان در به در سيم کارت!

سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 356363
اکثر بازيکنان تيم ملي به خاطر نداشتن سيم کارت اعتباري بدجوري در آفريقاي جنوبي به مشکل برخوردند.
به گزارش جهان به نقل از نود، اکثر بازيکنان تيم ملي به خاطر نداشتن سيم کارت اعتباري بدجوري در آفريقاي جنوبي به مشکل برخوردند.
بعد از اين که ملي‌پوشان به شهر ژوهانسبورگ رسيدند از مسئولين خواستند برايشان سيم کارت اعتباري تهيه کنند البته موبايل بعضي از بازيکنان رومينگ دارد و آنها براي تماس با ايران مشکلي نداشتند اما بعضي ملي‌پوشان به خاطر نداشتن سيم کارت اعتباري خيلي کلافه بودند و هنوز پايشان به فرودگاه آفريقاي جنوبي نرسيده از مسئولين و مربيان خواستند براي حل مشکل تلفن و تهيه سيم کارت فکر اساسي کنند.

طي اين مدت بازيکنان از طريق فيسبوک سرشان را گرم کرده بودند اما دو روز پيش صبر پيام صادقيان و محمدرضا خانزاده تمام شد و اين دو نفر از مربيان خواستند برايشان سيم کارت اعتباري تهيه کنند تا حداقل آنها بتوانند با خانوادهايشان در ايران تماس داشته باشند.
صبح ديروز يکي از مسئولين دنبال درخواست بعضي از بازيکنان من‌جمله صادقيان و خانزاده بود تا حداقل آنها با در اختيار داشتن سيم کارت‌هاي اعتباري نگراني ديگري نداشته باشند.
پيام صادقيان و محمدرضا خانزاده که در نيم فصل اول ليگ در پرسپوليس اکثرا با يکديگر هم اتاق بودند در اردوي تيم ملي اکثر اوقات را با هم سپري مي‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *