پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

احداث اتوبان جدید در شرق کشور

پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب: 377469
ستاندار کرمان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان طرح احداث اتوبان جدید بافت، بندرعباس، کرمان و شرق کشور رونمایی می‌شود و مطالعات نهایی این طرح در حال انجام است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور در استانداری کرمان برگزار شد، اظهار کرد: جلسات خوبی در سفر دو روزه وزیر کشور و معاونان به استان کرمان تشکیل شد که تصمیمات خوبی در زمینه‌های مختلف برای استان گرفته شد.

وی با اشاره به حوزه سیاسی استان، افزود: مشی ما میانه‌روی است و سعی شده از همه جناح‌ها در امر خدمت‌رسانی استفاده شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ایده مثلث توسعه استان در راستای استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بوده است، تصریح کرد: در حوزه اقتصادی مثلث توسعه از همه ظرفیت‌های حقوقی، مردم و نمایندگان برای توسعه استان استفاده شده و گام به گام در حال پیش رفتن است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در استان کرمان انجام شده است، گفت: تمام مجوزها برای راه‌اندازی مجتمع پتروشیمی استان کرمان گرفته شده و تا هفته آینده نیز خوراک مجتمع تأمین و با حضور رئیس جمهور کار این مجتمع آغاز می‌شود.

وی افزود: ۴هزار میلیارد تومان در مجتمع پتروشیمی کرمان سرمایه‌گذاری شد که آغاز فعالیت این مجتمع شرق کشور را متحول می‌کند.

استاندار کرمان با اشاره به کمبود آب در استان کرمان ، افزود: طرح همیاران آب کرمان در روزهای آینده رونمایی می‌شود که در این طرح کشاورزان باید برای حفظ منابع آب به کمک ما بیایند.

رزم‌حسینی با بیان اینکه استان کرمان رتبه دوم گردشگری در کشور را دارد، گفت: کار مرمت و بازسازی بازار بزرگ و باغ فتح‌آباد کرمان در حوزه گردشگری تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کرمان طرح احداث اتوبان جدید بافت، بندرعباس، کرمان و شرق کشور رونمایی می‌شود زیرا محور گردشگری است و مطالعات نهایی این طرح در حال انجام است.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون هر آمایشی انجام شده به شکل کپی بوده به دنبال آن هستیم که سند توسعه هر شهرستان با پروژه‌های موجود در آن شهرستان تدوین شود تا سرمایه‌گذاری در هر بخش مشخص شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *