سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
پس از حذف تیم‌های مدعی سپاهان و فولاد در مرحله یک شانزدهم

باز هم شگفتی دریک هشتم جام حذفی؟

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 387765
دیدار‌های مرحله یک هشتم جام حذفی با مصاف تیم‌های استقلال- پارسه و پرسپولیس راه آهن برگزار می‌شود.
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال ایران در حالی روزهای یکشنبه و دوشنبه (چهار و پنج آبان ماه) دنبال می‌شود که پس از حذف تیم‌های مدعی و لیگ برتری سپاهان، فولاد، ملوان و نفت حالا تیم‌های لیگ یک، دو امید بسیاری به حذف دیگر تیم‌های لیگ برتری دارند.

- یکشنبه چهارم آبان

* گسترش فولاد – پدیده (ساعت ۱۴)

هر دو تیم برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی کار دشواری نداشتند. پدیده مشهد با شکست خونه به خونه بابل و گسترش فولاد با شکست دادن شهدای ارتش اصفهان پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند. پیروز این دیدار باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های سایپای البرز و تراکتورسازی برود.

* سایپای البرز – تراکتورسازی تبریز (۱۴:۳۰)

قهرمان فصل گذشته جام حذفی در حالی به مصاف سایپای البرز می‌رود که هفته‌ گذشته اولین شکست خانگی خود را در لیگ برتر برابر پیکان تجربه کرد.

* صنعت ساری – پیکان تهران ، ساعت ۱۴:۳۰

تیم گمنام شهر ساری پس از حذف ملوان بندر انزلی با انگیزه بسیاری در خانه از پیکان میزبانی می‌کند. پس از حاشیه‌های رخ داده در جریان تیم‌های صنعت ساری و ملوان، حالا باز هم نماینده شهر ساری به عنوان میزبان در رقابت‌های جام حذفی حاضر می‌شود.

پیکان تهران هم پس از پیروزی مقابل بهمن شیراز و شکست صدرنشین لیگ برتر در تبریز امید بسیاری دارد تا بتواند خود را به مراحل بالاتر جام حذفی برساند. پیروز این دیدار باید به مصاف برنده تیم‌های نفت تهران و شهرداری اردبیل برود.

* استقلال خوزستان – ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۵

هر دو تیم برای رسیدن به مرحله یک هشتم جام حذفی کار دشواری نداشتند. استقلال خوزستان در حالی میزبان ذوب آهن اصفهان است که با هدایت ویسی تلاش می‌کند تا خود را به مرحله یک چهارم نهایی برساند. ذوب آهن اصفهان هم با پیروزی مقابل یک تیم محلی بوشهر حالا باید به مصاف استقلال خوزستان با انگیزه برود. پیروز این دیدار باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار تیم‌های استقلال تهران و پارسه برود.

* نفت مسجد سلیمان – گل گهر سیرجان ساعت ۱۶:۵۵

گل گهر سیرجان که با حذف سپاهان در مرحله یک شانزدهم خود را به عنوان پدیده رقابت‌های جام حذفی معرفی کرده حالا باید به مصاف نفت مسجد سلیمانی برود که این روزها در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر حضور دارد.

گل گهر سیرجان که با نتیجه‌ یک بر صفر سپاهان را شکست داد، حالا می‌خواهد با حذف نفت مسجد سلیمان یک گام دیگر در جام حذفی پیش برود. پیروز این دیدار باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن تهران برود.

* پرسپولیس تهران – راه‌آهن ، ساعت ۱۶:۴۰

سرخپوشان تهرانی در حالی به مصاف راه‌آهن می‌روند که دیدار این دو تیم در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد. پرسپولیس که در مرحله یک شانزدهم به راحتی از سد کارگر بنه گز بوشهر گذشت حالا به مصاف شاگردان حمید استیلی می‌رود. دیدار این دو تیم با هدایت بازیکنان سال‌های دور پرسپولیس می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

- دوشنبه، پنجم آبان

* استقلال تهران – پارسه تهران ، ساعت ۱۶:۴۰

استقلال تهران که برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به سختی از سد فولاد نوین اهواز گذشت، حالا در ورزشگاه آزادی میزبان پارسه تهران خواهد بود. پارسه تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی شگفتی ساز شد و توانست قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر را شکست دهد و حالا با انگیزه بسیار زیادی به مصاف آبی پوشان پایتخت می‌رود.

* نفت تهران – شهرداری اردبیل ، ساعت ۱۶:۴۰

شهرداری اردبیل لیگ یکی در مرحله یک شانزدهم نهایی با حذف صبای قم گام بلندی را در رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی برداشت و حالا باید به مصاف نفت تهران می‌رود که امید بسیار زیادی برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی دارد. برنده این دیدار باید به مصاف پیروز صنعت ساری و پیکان تهران برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *