پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مصوبه دولت برای سامان‌دهی مصرف آب

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 380870
هیات وزیران، وضعیت آب‌رسانی در تهران و تصویب قوانینی برای سامان‌دهی مصرف آب در کشور را مورد بحث و بررسی قرار داد.
به‌گزارش جهان به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در نشست دیروز (چهارشنبه) با توجه به وضعیت منابع آب کشور و کاهش بارندگی‌ها نسبت به سال گذشته و سال‌های قبل و کمبود شدید ذخایر آبی، از عموم مردم ایران و به‌ویژه مردم شهر تهران خواست به‌طور جدی در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

در این نشست که به ریاست "حسن روحانی" رییس‌جمهوری تشکیل شد، ابراز امیدواری شد با تدابیر دولت و همراهی صمیمانه مردم ایران اسلامی، مشکل شدید کمبود آب به‌نحو مناسبی برطرف شود.

در این نشست، پس از ارایه گزارش وزارت نیرو درباره مقایسه میزان بارندگی در سال‌های اخیر و روند نزولی بارندگی‌ها و کاهش شدید ذخایر آبی، هیات وزیران مجموعه‌ای از پیشنهادهای این وزارت‌خانه را برای سامان‌دهی بهینه مصرف آب در تهران و واکنش نسبت به مشترکان پرمصرف، مورد بررسی و تصویب قرار داد.

همچنین هیات وزیران با تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل اجرای خط انتقال آب از سد ماملو به تهران و تصفیه‌خانه سد ماملو موافقت کرد.
https://jahannews.com/vdcd5z0szyt0jj6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5z0szyt0jj6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *