جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

تولید مجانی تخم‌مرغ برای دیگر کشورها!

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 380573
رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران گفت: متاسفانه در حال حاضر ما به صورت مجانی برای کشورهایی مانند عراق و افغانستان کار می کنیم و با ضرر تخم مرغ تولید می کنیم و به این کشورها می فرستیم که این هنر نیست.
به گزارش جهان، ناصر نبی پور در گفت وگو با تسنیم با بیان اینکه طی یک ماه اخیر قیمت تخم مرغ بین ۳۳۰۰ تا ۳۸۰۰تومان نوسان دارد، افزود: این امر نشان دهنده آن است که افزایش قیمت تخم مرغ در آینده غیر ممکن است چرا که در حال حاضر تمامی کارخانجات کیک و شیرینی سازی آماده فعالیت هستند ( به دلیل بازگشایی مدارس) اما تغییری در بهای تخم مرغ ایجاد نشده است.

وی با اشاره به کاهش قیمت نهاده ها نیز گفت: دلیل این امر کاهش قیمت جهانی آنها است .

نبی پور با بیان اینکه صادرات همچنان در حال انجام است، افزود: صادرات تخم مرغ در دنیا اصلا معنا ندارد ، صادرات برای زمانی است که مقداری ( ۵ تا ۱۰ درصد) تولید مازاد وجود دارد و با انجام صادرات بازار تعدیل می شود اما زمانی که ۳۰ تا ۳۵ درصد مازاد تولید داریم کاری از صادرات بر نمی آید.

وی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر ما به صورت مجانی برای کشورهایی مانند عراق و افغانستان کار می کنیم. با ضرر تخم مرغ تولید می کنیم و به این کشورها می فرستیم. این که هنر نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نوش جان عراقي ها و افغاني ها
افاغنه گناه دارند! چکار اون بیچاره ها دارید
Iran, Islamic Republic of
شانه ای تخم مرغ تو فصل گرما شد 10هزارتومان
شما مثل خودروسازها خوب یادگرفتین